Acorp 4PM266AMN og grafikkort (MX 480) ?
Fra : Erling Simonsen

Dato : 05-10-03 03:15

Hej gruppe.

Jeg har købt mig en pc med ovennævnte motherboard. På kortet er der
onboard Via Savage AGP Grafik (max 32 mb).
Der er også 1 AGP 4x sokkel.

Firmaet skriver, at man ikke kan bruge et Prolink Geforce 4 MX 440
grafikkort, da dette ikke passer på bundkortet.

Jeg ville gerne have lidt hurtigere/bedre grafik, så jeg har tænkt på,
om jeg skulle købe det grafikkort, der averteres med i Bilka/A-Z.
Det er et Geforce 4 MX 480 med 128 mb DDR ram, 333 mhz(128 bit) og 8x
AGP med TV out.

Er der nogen der ved, om dette kort kan bruges på ovennævnte
motherboard, eller vil der være de samme problemer som med MX 440 ?

På forhånd tak.

med venlig hilsen
Erling Simonsen

Fra : Erling Simonsen

Dato : 06-10-03 14:06

Erling Simonsen skrev:
> [...]
>
> Er der nogen der ved, om dette kort kan bruges på ovennævnte
> motherboard, eller vil der være de samme problemer som med MX 440 ?

Hej.
Jeg har i dag fået at vide af PRC-support, at man ikke kan bruge
MX-serien af grafikkort til dette motherboard. Derimod kan kan bruge FX
og TI-serien samt Powercolor Radeon.

m.v.h.
Erling Simonsen