Ny "linie" hos tele2???
Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 04-10-03 18:37

Hej der...

Sidder lige og kigger på Tele2´s nye kampagne.

Jeg har lige selv fået oprettet en 512/128 pr. 1 sep.
til 340,- pr.md.

Nu kan jeg se at de har en 2048/512 til 530,- pr. md.

Er det kun for nye kunder eller kan jeg godt afmelde min 512 linie og
derefter oprette en 2048 ???
Kan de nægte det?
Jeg er osse fastnetkunde hos dem.

På forhånd tak....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-10-03 18:43

"[SANTA]-Cinnober" <cinnober@santaclan.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nu kan jeg se at de har en 2048/512 til 530,- pr. md.
>
> Er det kun for nye kunder eller kan jeg godt afmelde min 512

man kan godt opgradere sin linie inde for de 6 månedere.. Så der
skulle vel ikke være noget galt i at du ringer til dem, og siger
du vil opgradere til en 2Mbit linie

Fra : Kristian Ørmen Peder~

Dato : 04-10-03 21:51

> [...]
>
> Nu kan jeg se at de har en 2048/512 til 530,- pr. md.
>
> Er det kun for nye kunder eller kan jeg godt afmelde min 512 linie og

Kig her:
http://www.tele2adsl.dk/tilmelding_online_kunde.asp

Fra : Stig Sørensen

Dato : 04-10-03 23:50

"Kristian Ørmen Pedersen" <koep@koep.net> wrote in message
> Kig her:
> http://www.tele2adsl.dk/tilmelding_online_kunde.asp

De skal da passe på med hvad der står i den røde boks.
(skal lige siges at jeg ikke har læst betingelserne har ikke Acrobat Reader)

Jeg tyder det på denne måde at jeg kan få dobbelt hastighed igen.
Ved deres første kampagne tilmeldte jeg mig en 2Mbit linje som jeg sidder på
nu, nu har de ikke 4Mbit men så kunne man jo gå et skridt ned af
prisklassen.

Er det kun mig der tyder det på denne måde? At os som har Internet hos dem
fra deres første kampagne kan få det igen?

--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : Peter Mouritsen

Dato : 05-10-03 02:58

Ja, den har jeg forsøgt mig med, men med negativt resultat.
Har lige fået 512/128 til 340,- pr mdr.
Regnede så med at jeg kunne få den fordoblet til 1024/256 til samme pris,
altså 340,-
Men det mener de ikke hos Tele2.
Der skal man op og betale 430,-
Men ok det er da også noget billigere end hos TDC, hvis de kan levere varen

V.H. Peter 7400

Fra : Stig Sørensen

Dato : 05-10-03 09:48

"Peter Mouritsen" <phmfilter@tele2adsl.dk.dk> wrote in message
> [...]
> Men det mener de ikke hos Tele2.
> Der skal man op og betale 430,-
> Men ok det er da også noget billigere end hos TDC, hvis de kan levere

Den gik heller ikke ved mig.

Men er jeg den eneste der lige misforstod den røde boks?
http://www.tele2adsl.dk/tilmelding_online_kunde.asp
De første 20 sekunder jeg var på siden, havde jeg allerede tastet alle
oplysninger ind i skemaet.

Så gik det først op for mig, at det var for kunder som havde haft Tele2
internet inden deres første kampagne.

Virkelig underligt hvis der er nogle som havde Tele2 Internet inden den
første kampagne og ikke har fået dobbelt hastighed til samme pris - endnu..!
Troede Tele2 havde opgraderet alle deres kunder ved første kampagne.

Fra : Rune Klausen

Dato : 05-10-03 17:10

"Stig Sørensen" <nomail@nomail.invalid> wrote in message

> [...]
> http://www.tele2adsl.dk/tilmelding_online_kunde.asp
> De første 20 sekunder jeg var på siden, havde jeg allerede tastet alle

http://www.tele2adsl.dk/tilmelding_online.asp

prøv her

-Rune

Fra : Stig Sørensen

Dato : 05-10-03 17:53

"Rune Klausen" <rune@FJERNgratisopgaver.dk> wrote in message

> http://www.tele2adsl.dk/tilmelding_online.asp

Hvorfor skal jeg kigge der?
Kan ikke lige se hvad det har med mit spørgsmål om misforståelsen at gøre.

Fra : Rune Klausen

Dato : 06-10-03 20:49

> "Rune Klausen" <rune@FJERNgratisopgaver.dk> wrote in message

> Hvorfor skal jeg kigge der?
> Kan ikke lige se hvad det har med mit spørgsmål om misforståelsen at gøre.

Det var nok bare mig som var lidt træt...

-Rune

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 05-10-03 10:19

"[SANTA]-Cinnober" <cinnober@santaclan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu kan jeg se at de har en 2048/512 til 530,- pr. md.
>
> Er det kun for nye kunder eller kan jeg godt afmelde min 512 linie og

På deres side er der et link til eksisterende kunder og der kan jeg få en
2mbit/512 til 530 ,så den er bestilt

Fra : joey

Dato : 06-10-03 07:15

"[SANTA]-Cinnober" <cinnober@santaclan.dk> wrote in news:xyDfb.1830
$OC5.1539@news.get2net.dk:

> [...]
>
> Nu kan jeg se at de har en 2048/512 til 530,- pr. md.
>
> Er det kun for nye kunder eller kan jeg godt afmelde min 512 linie og

det kan du sagtens men desværre ikke til kampagnepris