Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Spil med i det Engleske Lotto - Gratis!!
Fra : Yin

Dato : 04-10-03 14:34

SÅDAN GØR DU - NEMT OG HURTIGT!

£4.99 Registrering
£40.00 Betaling for 8 ugers deltagelse i UK National Lotteriet

.. 44 rækker i UK Lotto hovedtrækningen hver onsdag
(8 uger inkluderet i første betaling)
.. 44 rækker i UK Lotto hovedtrækningen hver lørdag
(8 uger inkluderet i første betaling)
.. Samme numre i hver trækning
.. Glem aldrig en trækning mere
.. Slut med at stå i kø for at købe lottokupon
.. Spil med worldwide
.. Alt foregår automatisk
.. Ingen panik, hvis du skulle have glemt at købe din lottokupon
.. Kvalificer til GRATIS deltagelse i flere lottoklubber

Din hjemmeside
.. Du får din egen personlige hjemmeside (her og nu)
.. Fuld support
.. Holder styr på Lotto resultater
.. Holder styr på gevinster
.. Holder styr på dine refererede medlemmer
.. Holder styr på din provision
.. Holder styr på antal besøgende på din side
.. Fuldt overblik over din gruppe
.. Acceptere online kreditkort betaling
.. Automatisk opfølgningssystem (follow up autoresponder)
.. Introducér andre og bliv betalt 20% i provision
.. Hurtig start Step-by-Step træningsprogram via email
.. Online Internet træningsprogram
.. Online Internet præsentationsprogram

Ekstra præmier:
.. Luxus Kurv
.. Indenrigs weekend ophold
.. Digital Videokamera
.. Bærbar computer
.. Hjemmebiograf
.. En rejse jorden rundt
.. BMW Cabriolet

Betaling
.. Løbende betaling af £20.00 , betales forud en måned af gangen
.. Hvis du henviser nye medlemmer før næste betaling, vil de £20.00 blive
reduceret med £4.00 pr måned pr medlem.
.. Henvis 5 medlemmer og der er ingen betaling, og alt nævnt herover er
GRATIS.
.. Henvis 6 eller flere medlemmer og vi betaler dig for at fortsætte.

Der er ingen begrænsninger i antallet af medlemmer, du kan henvise, og der
er ingen grænse for, hvor meget du kan tjene i provision.

Kom og vær med i dette sjove program, sammen med andre fra hele verden. Hvem
ved, den næste store vinder kan blive DIG !

Ansøgninger modtaget før klokken 18.00 GMT på dage, hvor der er UK Lotto
trækning, vil komme med i trækningen samme dag.

Held og Lykke ønskes du fra Support Teamet

TILMELD DIG HER!

Fra : Peter Thomsen

Dato : 04-10-03 19:22

Yin wrote:
> SÅDAN GØR DU - NEMT OG HURTIGT!
>

> £4.99 Registrering
> £40.00 Betaling for 8 ugers deltagelse i UK National Lotteriet

- <SNIP>

Hvad blev der af gratis ???

- IDIOT !
--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "NOSPAM_" if you want to mail me.

Fra : Yin

Dato : 04-10-03 20:13

Hej Peter - du har tydeligvis ikke læst det hele!!!
Men nu skal jeg forklare:
Man betaler i starten som normal hvis du spiller lotto!
Når og hvis du finder 5 andre som har lyst til at spille - Spille DU Gratis!

----- Så selv IDIOT-----

Mvh. Yin

"Peter Thomsen" <herviljegikkehavereklamepost@NOSPAM_hotmail.com> wrote in
message news:bln2gt$2077$1@news.cybercity.dk...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-10-03 22:21

Yin wrote:

> Hej Peter - du har tydeligvis ikke læst det hele!!!

Til gengæld er der nogle af os, der har læst reglerne for
nyhedsgrupperne, hvoraf det fremgår, at et indlæg som dit ikke hører
hjemme i denne gruppe. Der er også nogle, der har læst Tips- og
lottoloven, hvoraf det fremgår, at det er ulovligt at formidle
udenlandske spil.

> Når og hvis du finder 5 andre som har lyst til at spille - Spille DU Gratis!

Herudover er det et spørgsmål, om projektet er ulovligt i henhold til
Indsamlingsloven (pyramidespil).

> ----- Så selv IDIOT-----

Tja...

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Yin

Dato : 05-10-03 12:10

Hej Kim
Det er iorden hvis I/du ikke synes det hører hjemme i denne gruppe, men hvor
skal tonen være sådan?
Der udover er det ikke et pyramidespil (højst mlm - som er lovligt hvis der
er et reelt produkt!)
Så skulle DanLotto også værer et pyramidespil! og toplotto før dem!
Synes du der udover at det er rimeligt at Tipstjenesten (dvs Staten) har
monopol på spil?

Mvh. Yin

Fra : Peter Thomsen

Dato : 05-10-03 12:38

Yin wrote:
> Hej Kim
> Det er iorden hvis I/du ikke synes det hører hjemme i denne gruppe,

Det gør det ikke

> men hvor skal tonen være sådan?

Fordi du er helt udenfor proportioner, og man generelt er meget træt af alle
de spamindlæg der kommer. Såfremt det er dit første besøg i en newsgroup og
du ønsker at deltage reelt, så undskylder jeg den grove tone, byder dig
velkommen og håber du for fremtiden vil holde dig til gruppends fundsats.

Men vedr. indlæget, så:

1) Gratis betyder at man ikke har nogen! penge op af lommen
2) Du er OT
3) Du opfordrer til noget illegalt

> Synes du der udover at det er rimeligt at Tipstjenesten (dvs Staten)
> har monopol på spil?

Rimelighed kan du disskutere i news:dk.politik
Dog uden at reklamere for det !!

Fra : Yin

Dato : 05-10-03 12:36

Hej Igen
Ok OK har fattet det!

message news:blov78$1png$1@news.cybercity.dk...

Fra : Peter Thomsen

Dato : 05-10-03 16:04

"Yin" <yin_vwd@hotmail.com> wrote in message
> Hej Igen
> Ok OK har fattet det!

> OT?

Off Topic, dvs. hører ikke til i tråden eller gruppen. Nogle grupper er mere
tolerante mht. OT end andre, men ingen tillader dog at stare OT indlæg uden
man får "folkets vrede" at føle.

Som du kan se har jeg skrevet "OT" i overskriften. På den måde ved folk at
det ikke har noget med det oprindelige emne at gøre.

> Mvh. Yin

Men velkommen til Usenet

Fra : Morten DH

Dato : 06-10-03 17:43

"Yin" <yin_vwd@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så skulle DanLotto også værer et pyramidespil! og toplotto før dem!

Blev de ikke også lukket med døren smækket efter dem så vidt jeg husker?

> Synes du der udover at det er rimeligt at Tipstjenesten (dvs Staten) har
> monopol på spil?

Nej, absolut ikke - men den diskution hører bare ikke til her...

Hvis du har mod på lidt "rampelys" så kig over i dk.erhverv.direkte-salg
hvor vi diskuterer MLM så det lyner

Fra : Yin

Dato : 06-10-03 18:18

Nej det var toplotto.dk og det var pga. monopol fra Tipstjenesten.

Mvh. Yin

Fra : Jacob Riis

Dato : 04-10-03 21:42

"Yin" <yin_vwd@hotmail.com> skrev

[snip] reklame

Annoncering er ifølge fundatsen for denne gruppe
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge uønsket..

FUT news:dk.admin.netikette hvilket betyder at svar på dette indlæg lander i
dk.admin.netikette

--
Jacob

Fra : MLM

Dato : 20-10-03 21:39

"Yin" <yin_vwd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hvilket overtræder :
CITAT :
I lov nr. 204 af 26 marts 2003 er det beskrevet at det er
forbudt at tilbyde
spil på internettet til danskere også selvom serveren er på
udenlandsk
grund.
CITAT SLUT

Der må i Danmark ikke reklameres, for ikke licenserede spil.

Så har nogen lyst, kan de med denne i hånden anmelde dig til
politiet !

Vh.
Annonymus