Unlock af alle Ericsson mobiltelefoner ...
Fra : Anders Forst

Dato : 04-10-03 10:41

Hej

Jeg kan unlocke alle S/E mobiltelefoner, her i Sønderborg.

Ring for yderligere info på 6095 8579 eller send mig en mail (ikke til NG).

Jeg kører med et intro tilbud i hele oktober måned på 35,-
Hvor min normal pris bliver 50,-
- Eneste krav er, at telefonen bliver afleveret personligt !!!
- Der vil være mulighed for at få et tilbud hvis man flere telefoner (min. 3
stk.).

MVH
Anders Forst

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-03 12:59

"Anders Forst" skrev i en meddelelse > Hej

> Jeg kan unlocke alle S/E mobiltelefoner, her i Sønderborg.

ja ja... hop nu over i dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock hvor dette
hører til !

med mindre du er nervøs for at folk kan huske dig fra den anden dag !

--
MVH.
Anders Skalsted

www.dinunlocker.dk