Montering af stofmærker...hvordan gøres de~
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-10-03 23:38

Hejsa allesammen.

Jeg er i gang med at bringe orden i min samling af stofmærker (dansk
oliti - skydesløjfer og andre ærmemærker), og jeg vil gerne montere
mærkerne i rammer.
Er der nogle politi- eller militæreffekt-samlere til stede i gruppen her,
der har nogle forslag til hvordan det kommer til at se bedst ud?
Egne erfaringer, ideer til baggrunde i rammen, rammetyper der er velegnede,
og andre gode forslag er velkomne.
Jeg har aldrig prøvet det før, men nu skal der gøres orden i det.

Ligeledes søger jeg en god måde at opbevare min kasket- og huesamling på, så
hattene ikke bliver alt for støvet og misfarvet. Det skal lige siges at det
kniber med pladsen til et flot glasvitrineskab. Nogle gode forslag?

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 04-10-03 13:51

> [...]
> der har nogle forslag til hvordan det kommer til at se bedst ud?
> Egne erfaringer, ideer til baggrunde i rammen, rammetyper der er

Hejsa
Til stofmærker, vil jeg nok bruge enten skifterammer med alukant, eller
gamle rammer alt efter hvilke stil du søger.
Så længe de ikke hænger i direkte sollys og er bag glas, skulle de gerne
bevare farven.
Held og lykke

--
Vh
Tommy

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-10-03 15:19

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> wrote in message
-sakse-
> [...]
> gamle rammer alt efter hvilke stil du søger.
> Så længe de ikke hænger i direkte sollys og er bag glas, skulle de gerne

Hej Tommy og tak for dit svar.

Til de ældre mærker vil jeg nok bruge en træramme af lidt ældre dato, og de
nyere en aluminiumsramme.
Vores fælles bekendte John foreslog nemlig at jeg kunne printe artikler om
diverse politisager ud og så bruge dem som baggrund i rammerne, hvilket
umiddelbart lyder som en god ide, synes jeg.
Måske kunne jeg bearbejde artiklerne som billeder og lave dem lidt lysere,
og så lave tekstbokse ved mærkerne, der forklarer alt det der oom rang og så
videre.

Der er ihvertfald noget at arbejde videre med.

Tak for ideerne.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk