Gennemsnitsvægt for huskatte
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 03-10-03 21:02

Findes der et sted man kan se hvad gennemsnitsvægten er for huskatte
eksempelvis?

Grunden til jeg spørger er at min misling Devi nu har rundet de otte
måneder - og hun vejer ikke ret meget over de 2 kilo hun vejede da jeg
hentede hende for fire måneder siden. Hun spiser som en hest, men hun fræser
rundt minimum 16 timer i døgnet og så ryger det hele jo af igen. Misserne
får allesammen voksenfoder, og så supplerer jeg Devi fra tid til anden med
en smule Babycat som skulle være meget fedtholdig?

Det er ikke fordi jeg er bekymret for om hun er underernæret, det er jeg
overbevist om hun ikke er med den energi hun lægger for dagen og det humør
hun fremviser, men det ville da være rart at vide om hun ligger godt nok,
sådan vægtmæssigt.

Mvh Tina - og misserne - der lige nu tager den med ro - allesammen

www.gizzemissen.dk

Fra : AEK

Dato : 03-10-03 22:12

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f7dd5c5$0$24633$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Hej Tina,

jeg har ikke svar på dit spørgsmål.
Blot vil jeg rose dig for din smukke fortælling om Gizmos´s eventyr.
Har netop siddet og læst det.

Flot flot.

/ Anya og rødderne.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-03 22:35

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Blot vil jeg rose dig for din smukke fortælling om Gizmos´s eventyr.

Jeg vil også gerne benytte lejligheden til, at rose, du har jo ingen
gæstebog :

Det er nogen kanonflotte tegninger ! :- )

Så vidt jeg husker, så vejede vores tidligere kat Tarzan ca. 4 kg. i den
alder, men hvad der er gennemsnitsvægten, er jeg ikke klar over. Huskatte er
jo også meget forskellige i størrelserne. Hvis du ikke kan mærke ribbene alt
for tydeligt på Devi, så er hun vel i OK stand.... ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 03-10-03 22:58

Buffy skrev i en meddelelse...

> Jeg vil også gerne benytte lejligheden til, at rose, du har jo ingen
> gæstebog :

Endnu mere ros - tak tak, mange tak *rødmer nu meget tydeligt* - godt jeg
har lettere ved ros på skrift end ansigt til ansigt.

Og nej, jeg har desværre ingen gæstebog, men jeg arbejder på det. Min
hjemmeside er lavet i Frontpage og så vidt jeg har fundet ud af har min
udbyder ikke extentions, Frontpage gæstebogen virker i hvert fald ikke, så
jeg bakser lidt med en form for erstatning.

> Det er nogen kanonflotte tegninger ! :- )

Ih mange tak - det er godt nok også ved at være et stykke tid siden jeg har
fået tegnet noget sådan for alvor - det kræver nemlig for mig en del
koncentration, og den kan jeg kun få nu når Devi sover - og det gør hun ikke
så ofte

> Hvis du ikke kan mærke ribbene alt
> for tydeligt på Devi, så er hun vel i OK stand.... ?

Altså jeg kan ikke mærke ribbenene andet end at når jeg stryger hende over
begge sider kan jeg mærke konturerne. Det er heller ikke sådan at jeg kan se
dem på hende, så hun er nok meget normal - hun brænder bare al den mad af
hun fortærer inden den når at sætte sig

Mvh Tina
www.gizzemissen.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 03-10-03 23:07

In article <3f7df0d6$0$24672$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Tina
Susanne Johansson <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote:

> [...]
> udbyder ikke extentions, Frontpage gæstebogen virker i hvert fald ikke, så
> jeg bakser lidt med en form for erstatning.

Prøv evt. denne her, det fungerer ganske fint

http://www.zip.dk/gaeste/

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-03 23:26

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f7df0d6$0$24672

> [...]
> fået tegnet noget sådan for alvor - det kræver nemlig for mig en del
> koncentration, og den kan jeg kun få nu når Devi sover - og det gør hun

Det kender jeg godt. Tegnede selv lidt engang, dog langt fra ligeså
godt, som dig.

> [...]
se
> dem på hende, så hun er nok meget normal - hun brænder bare al den mad af

Det lyder som om, at hun er i hel normal stand, så jeg tror ikke, at du
behøves, at bekymre dig så meget om hendes vægt.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 03-10-03 22:53

AEK skrev i en meddelelse...

> Hej Tina,
>
> jeg har ikke svar på dit spørgsmål.
> Blot vil jeg rose dig for din smukke fortælling om Gizmos´s eventyr.
> [...]

Jamen tak tak da *rødme* - lige præcis ved Gizmo var der jo også nok at
skrive, til at det kunne blive en hel lille roman.

Mvh Tina

www.gizzemissen.dk