Sv. Targa bærbare
Fra : Fam. Gunst

Dato : 10-04-01 20:44

Til Mikkel

Idet jeg netop selv har investeret i en ny bærbar har jeg samtidig med
interesse undersøgt Targa Visionary 1000 (Fona's model til 16.995,-)
Modellen er udstyret med en Pentium III 1000 Mhz - hvilket pt er den
hurtigste processor til bærbar. Om får måneder udgiver AMD en konkurrence
dygtig processor under kodenavnet Morgan.
Hvis du vil investere 16.995,- i en bærbar er Targa markedets bedste køb
rent hardware mæssigt, dog er der en vis usikkerhed ang. type og producent
af graffikortet...
Jeg undlod at købe Targas model og købte en Toshiba Portégé 3440CT til
9995,- istedet - markedets bedste tilbud i flere måneder! En besparelse på
ca. 14.000,- !!!
Fordelen ved Toshiba er en utrolig professionel service mht. reparation og
opdatering af drivere og software, desuden er kvaliteten ekstremt god
Hvis du er interesseret i et datablad på Targa Visionary 1000 vil jeg gerne
faxe et eksemplar (kender folk i Fona...)
Desuden har Fona i øjeblikket 10-30% tilbud på alle bærbare..Men modellen
findes ikke på Targas website...mærkligt!

Venlig hilsen

Jacob Gunst

Fra : Claus Sørensen

Dato : 10-04-01 22:27

Hej Jacob

Jeg tror det hænger sammen med at Fona's model er en specialudgave af
Xtender'en som Targa har som topmodel.
Jeg ved at de lige har introduceret Xtender 400 serien, som endnu ikke er
kommet på deres site.

Claus Sørensen, Laptop4u