Noget nyt om fangster i fra Roskilde fjord~
Fra : Kenneth Rostrup

Dato : 03-10-03 19:21

Hej tilalle i NG, er der nogen der har hørt om der bliver taget havørreder i
Roskilde fjord, eller er det stadigt for tidlig ?

Mvh Kenneth

Fra : slet MMWZN

Dato : 07-10-03 07:59

>Hej tilalle i NG, er der nogen der
>har hørt om der bliver taget havørreder i
>Roskilde fjord, eller er det stadigt for tidlig ?
>
>Mvh Kenneth
**************

Har haft et par hug/mistede fisk, men endnu ingen fast fisk.

Nok lidt tidligt endnu.

vh, Palle.

Fra : Flemming Berg

Dato : 11-10-03 18:17

Hej NG!
Var sammen med kammerat i fjorden den 29 september, fiskede kun en time. Jeg
er forholdsvis ny med en fluestang hvorfor målet for mig primært var
kontrollere stangen. Nå men nu til det der bliver spurgt om. Min kammerat
fik fast fisk i 4. kast en pæn ørrede lige over målet, men i en helt
fantastisk kondition. Vi fiskede ved Jyllinge lidt syd for havnen. Der er
der et dybt hul vel ca. areal mæssigt på størrelse med en fodboldbane.
Hullet holder ofte ørreder. Hullet er markeret med en pæl i det sydvestlige
hjørne.

Mvh

Flemming