Hastighed
Fra : JN

Dato : 03-10-03 17:58

Hvordan cheker man sin hastighed, jeg har lige fået bredbånd, men synes
egentlig ikke
det kører sindsygt godt.

Jan

Fra : jh

Dato : 03-10-03 18:56

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-36557

--
_________________
Med venlig hilsen

Me represento solamente

Fra : JN

Dato : 03-10-03 19:01

> http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-36557

He He He, den side kan jeg heller ikke hente,
det er måske specielt TDC kundeservice der kører som l........ idag

Jan

Fra : jh

Dato : 05-10-03 22:21

> He He He, den side kan jeg heller ikke hente,
> det er måske specielt TDC kundeservice der kører som l........ idag

Har du Internet Explorer 6?

--
_________________
Med venlig hilsen

Me represento solamente

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 03-10-03 20:51

> Hvordan cheker man sin hastighed, jeg har lige fået bredbånd, men synes
> egentlig ikke
> det kører sindsygt godt.

http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download.asp

hent programmet TPTEST ned og kør testen...

Du skulle gerne få UDP-hastighed på noget der minder meget om det "du
betaler for". TCP/UDP forholdet skulle gerne ligge på mindst 85%.

MVH
Thomas

Fra : JN

Dato : 04-10-03 07:45

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@kontorbutikken.dk> skrev i en meddelelse

> Du skulle gerne få UDP-hastighed på noget der minder meget om det "du
> betaler for". TCP/UDP forholdet skulle gerne ligge på mindst 85%.
>
> MVH
> Thomas

UDP 111/227 (købt 128/256)
TCP/UDP 98%

Så er det vel OK ?

Jan

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 04-10-03 08:02

> UDP 111/227 (købt 128/256)
> TCP/UDP 98%
>
> Så er det vel OK ?

Ja, jeg vil mene at det ser meget fornuftigt ud...

MVH
Thomas