Hundegræs
Fra : Jane (ö)

Dato : 03-10-03 16:14

Kan vi give vores heste hundegræs som hø...?

Eller er det for fint?

Mvh Jane

Fra : Kim

Dato : 04-10-03 15:37

"> Kan vi give vores heste hundegræs som hø...?

Det er nok bedre at gi' hundene hestegræs
(Undskyld..)

Mvh, Kim

Fra : Musen

Dato : 04-10-03 22:59

> "> Kan vi give vores heste hundegræs som hø...?
>
> Det er nok bedre at gi' hundene hestegræs
> (Undskyld..)

For filans altså Kim *GGG*

/Mia

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 05-10-03 08:40

On Fri, 03 Oct 2003 17:14:03 +0200, "Jane (ö)"
<virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote:

>Kan vi give vores heste hundegræs som hø...?
>
>Eller er det for fint?

   Hestemaver er meget fintfølende. Jeg er ikke sikker på at jeg
ville eksperimentere for med med grovfoder til min hest... =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Søren

Dato : 05-10-03 15:30

"Jane (ö)" <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse
> Kan vi give vores heste hundegræs som hø...?
>
> Eller er det for fint?

Har selv tidligere brugt hø af ren hundegræs til min hest.
Det var særdeles godt.
Hundegræs er ikke "fint", tværtimod er det relativt storbladet og giver
udmærket "groft" hø.

-Søren

Fra : Anet

Dato : 05-10-03 16:47

"Søren" <tuffeling@_FJERN_DETTE_get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det var særdeles godt.
> Hundegræs er ikke "fint", tværtimod er det relativt storbladet og giver

(klip)

Jeg kan forestille mig at det er meget "stift" i tørret form som hø.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Søren

Dato : 05-10-03 18:14

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan forestille mig at det er meget "stift" i tørret form som hø.

-lidt stift måske, men det er nok afhængig af hvornår det er høstet.

-Søren

Fra : Jane (ö)

Dato : 05-10-03 19:00

> [...]
> Det var særdeles godt.
> Hundegræs er ikke "fint", tværtimod er det relativt storbladet og giver

Nu har jeg prøvet det - og de spiser det med velbehag - faktisk meget spiser
de af det

Og de har ikke problemer med maven. Tværtimod.

Jeg prøvede også at give dem lidt hø fra Rødsvingel, det er jo noget
"finere", men det gad de slet ikke at spise.

Jeg syntes egentlig ikke hundegræsset er så stift - men det er heller ikke
gammelt.

Jane