brugte pc spil, leder efter en butik
Fra : Brian K

Dato : 03-10-03 11:38

Hej

Jeg leder efter en butik som sælger brugte PC spil (pixeline børne spil),
nogen der ved hvor der er en sådan ?

Eller er der nogen af jer der evt har nogen pixeline spil til salg (ikke
1,5,6, for dem har vi)

Mvh
brian
spamxxx@grov.dk
fjern de 3 xxx i mail adressen

Fra : Musen

Dato : 03-10-03 12:09

> [...]
> nogen der ved hvor der er en sådan ?
>
> Eller er der nogen af jer der evt har nogen pixeline spil til salg (ikke

Er det en netbutik eller en "rigtig" butik? Og hvor i landet skal den ligge,
hvis det var det sidste?

Venlig hilsen Mia

Fra : Brian K

Dato : 03-10-03 13:34

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en netbutik eller en "rigtig" butik? Og hvor i landet skal den
ligge,
> hvis det var det sidste?

Gerne netbutik, men jeg ledte efter en butik i Kbh området (jeg bor i
Glostrup, men har bil)

mvh
brian

Fra : David T. Metz

Dato : 03-10-03 14:17

Brian K kalligraferede, i news:bljqb3$8tj$1@news.cybercity.dk
> "Musen" <mivsesnabela@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Gerne netbutik, men jeg ledte efter en butik i Kbh området (jeg bor i
> Glostrup, men har bil)

Tjek cybercom på Falkoner Alle - de har dem. Ligger over for SAS-hotellet -
kan ses på deres hjemmeside med søgefunktionen:
http://www.cybercom.dk/

David
--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : Brian K

Dato : 03-10-03 16:47

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek cybercom på Falkoner Alle - de har dem. Ligger over for
SAS-hotellet -
> kan ses på deres hjemmeside med søgefunktionen:
> http://www.cybercom.dk/

Hej

de har dem ikke på lager

Fra : Dyveke

Dato : 04-10-03 08:18

"Brian K" <brian@nospam.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg leder efter en butik som sælger brugte PC spil (pixeline børne spil),
> nogen der ved hvor der er en sådan ?

prøv www.softexchange.dk De sælger både nyt og brugt indenfor
video,dvd,pc-spil og andre spilkonsoller. Jeg har handlet hos dem flere
gange.

mvh

Dyveke

Fra : Brian K

Dato : 05-10-03 02:17

"Dyveke" <nospam@sandvej.dk> skrev i en meddelelse

> prøv www.softexchange.dk De sælger både nyt og brugt indenfor
> video,dvd,pc-spil og andre spilkonsoller. Jeg har handlet hos dem flere
> gange.

Hej

arghhhh.....

Det var dyrt, fandt for 404 kr spil....og ikke et eneste med pixeline

Mvh
brian