Infrarød / datakabel ?
Fra : L@rs

Dato : 03-10-03 08:24

Hej !

Jeg har en N6610 hvor jeg bruger Infrarød port til div.

Jeg synes ikke det kører optimalt.

Mit spørgsmål er så : Jeg har set at et datakabel koster ca. 600 kr. hos TDC
Findes det dog ikke billigere andre steder ???

På forhånd tak

Lars

Fra : sko12345

Dato : 03-10-03 09:31

"L@rs" skrev d. 03-10-03 08:24 dette indlæg :
> Mit spørgsmål er så : Jeg har set at et datakabel koster ca. 600 kr.
hos TDC
> Findes det dog ikke billigere andre steder ???

Til den pris må det være et originalt Nokia DKU-5 kabel???

Jeg har købt et sådan kabel hos WalkTalk til 325 kr for 1 mdr siden, og
har ikke kunnet finde det billigere på nettet.

www.walktalk.dk kan du se hvor deres butikker ligger.

Søren

http://www.kandu.dk/

Fra : L@rs

Dato : 03-10-03 11:48

> [...]
>
> Jeg har købt et sådan kabel hos WalkTalk til 325 kr for 1 mdr siden, og
> har ikke kunnet finde det billigere på nettet.

Om det er originalt eller ej, er mig lige meget.... Kan det ikke købes her

nettet til samme pris ???

Lars

Fra : sko12345

Dato : 03-10-03 12:23

"L@rs" skrev d. 03-10-03 11:48 dette indlæg :

> Om det er originalt eller ej, er mig lige meget.... Kan det ikke købes
her
> på
> nettet til samme pris ???

Det billigste originale jeg har fundet på nettet er i cbb's mobilshop,
379 kr såvit jeg husker.

Hos www.cellshoppen.dk har jeg dog set et lignende, (usb og samme stik
til at sætte i bunden af debiltelefonen), til vist nok 199 kr + fragt,
jeg er ikke 100 på dette. Men jeg har ingen ide om det fungerer samme
med den originale Nokia software.

Ellers kan du prøve at se hos www.mobilkabler.dk. Der kan dog også være
sket prisnedsættelser i mellemtiden, det er trods alt 1 mdr. siden jeg
undersøgte priser.

http://www.kandu.dk/