Verdensopfindelse istf pottetræning
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-03 05:02

Jeg har konstateret at staniol er lugttæt vedr både ammoniakken fra gærende
urin og indol-skatol fra lort, og jeg arbejder mod følgende opfindelse: -
som jeg håber du kan kritisere/forbedre på.

En klud belagt med stanniol og luftkanaler masseproduceres, pris under en
krone, hvis millionmarked.
Denne CD-store "hightech-potte" trækkes op af lommen og skubbes ind i
underbukserne, mens du sidder eller ligger (eller står eller cykler ned ad
bakke), og ved tryk mellem to fingre på *nubrer* udløses kuldioxidpatron så
luftkanaler folder potten sig ud til literstor halvkugle-skål , som
ekskrementerne landes i, og ved tryk på en anden slags **nubrer* trækker
randen sig sammen, så "sækken snøres i", og afsondrer skumplast i
sammensnøringen, så en lufttæt stanniolbelagt kugle haves og kan smides i
papirkurven og ligge der problemfrit i måneder indtil tømning. Eller
genbrugs-fanatikere kan lade den gode gødning havne på markerne.
De nævnte to slags nubrer til udløsning af hhv potte*udfoldning
og -**forsegling kan evt være placeret i kort bændel=hank, hvis det viser
sig bekvemmest for olding (eller barn der vågner i sengen og skal tisse) at
finde med højre hånd i mørket disse udløserknapper.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N