3DMarks2001 resultater søges.
Fra : JØRN PETERSEN

Dato : 10-04-01 20:01

Hej alle.

Jeg søger nogle resultater, da jeg ikke tror at min ny opgradering er ok,
eller indstillet korrekt.

Jeg har brugt ovennævnte program til testen, og jeg søger andre resultater
med ligende hardware som jeg har.

Cpu.
AMD 1000 Thunderbird.
Chaintech Motherboard 7AIA
Creative GeForce 2 MX 32MB
128 MB Apacer Ram.

Test resultater kørt i 1024*728 i 32 Bit.

Test 1.
Originale Creative drivers "GB0030"
760 Points.

Test 2.
Med de nyeste Nvidia driver "W9X-631"
710 Points

Test 3.
Nyeste Creative driver BC42805"
810 Points.

Test 4.
AMD processor sat op til 1100 Hrz i stedet for 1000 Hrz.
831 Points.

Test 5.
AMD 1100 Hrz og Grafikkort sat op i Hrz fra 286 til max. 300 Hrz.
839 Points.

Mvh.
Jørn Petersen

Fra : . .. -_ --__--- RDX ~

Dato : 10-04-01 20:11

> [...]
> med ligende hardware som jeg har.
> Test 5.
> AMD 1100 Hrz og Grafikkort sat op i Hrz fra 286 til max. 300 Hrz.

Nej der er vidst noget galt, mit voodoo3 får 1200. Men hvorfor bruger du
ikke madonion's online browser? Der kan du sammenligne med stortset alt.

Mvh Lasse

Fra : DaWizeGuy

Dato : 10-04-01 21:21

Der lyder som om, at AGP ikke er slået til. Har du instillet AGPx4 i bios og
installeret VIA agp.vxd i Turbo Mode?

-------
Anders

Fra : Jesper Ryskin

Dato : 11-04-01 09:36

> AMD 1000 Thunderbird.
> Chaintech Motherboard 7AIA
> Creative GeForce 2 MX 32MB
> 128 MB Apacer Ram.

Jeg har Intel Pentium III 650MHz
ASUS P3B-F Motherboard
samme grafikkort
256Mb PC133 CAS2 Kingston RAM

Jeg scorer 1621 med nyeste NVidia-drivere.

--
Mvh.Jesper Ryskin, ejer af Webconsult

Din computer larmer! I hvert fald mere end du sikkert gerne ville have.
Se på www.webconsult.dk om hvordan du får dæmpet din PC-støj.

Fra : Jørn Petersen

Dato : 11-04-01 15:06

Haj Alle.

Jeg har vist fundet fejlen, efter utallige test.

Jeg satte mit gamle TNT2 32Mb grafikkort i, og fik samme resultat som med
GeForce 2.

Jeg har nu sat 256 Mb Apacer Ram mere i, og er oppe 384 Mb.

Skiftet grafikkort ud med et nyt Asus GeForce 2 GTS 32 Mb, og så fik jeg
2713 points, og en verden til forskel, og mine frames blev 5 - 7 doblet.

Ergo, det grafikkort 3D Blaster Creative GeForce 2 MX er leveret tilbage til
forhandleren, og han tog imod det, og det andet blev sat i.

Alle tak for hjælpen.

Fra : jan larsen

Dato : 12-04-01 09:34

Hej.
Godt du fandt fejlen.

Jeg får en score på 1905 med en
Pentium III 600EB
Bundkort:ASUS P3v4x=driver via 4.25A
512mb ram Pc133
ASUS-V6800 Gforce1 32mb ddr ram=Driver Nvidia 6.50

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Jan Vennike

Dato : 11-04-01 17:13

> [...]
> 831 Points.
>
> Test 5.
> AMD 1100 Hrz og Grafikkort sat op i Hrz fra 286 til max. 300 Hrz.

Husk lige Via 4 in 1.

Med en Duron 750@980 og Asus 7100@205/205, får jeg 2500-2600.

--
Jan