GPRS hos Telmore
Fra : Morten Munk-Jensen

Dato : 02-10-03 19:37

Hej

Jeg tilmeldte mig også lige GPRS hos Telmore i går, da jeg så her i gruppen
at det skulle være gratis :)

Jeg har dog lidt problemer med at komme i gang. Jeg modtog en mms-opsætnings
SMS fra Telmore og den blev gemt som de bad mig om. Når jeg prøver at gå ind
på en eller anden side sker der dog ikke rigtigt noget, telefonen siger
"Kontrollerer IP" eller noget i den stil. Jeg har fundet et sted hvor jeg
kan indtaste en IP adresse, men jeg aner ikke hvilken IP jeg skal skrive, er
det mig der har gjort det forkert eller misforstået noget, eller er
problemet min telefon (Nokia 6610) eller måske Telmore? Eller er det måske
noget helt andet end I'en det er galt med?

I øvrigt vil jeg meget gerne have en angivelse af hvor hurtigt man bruger en
MB på GPRS - jeg ved det er meget svært at sige noget om, men jeg har
absolut ingen anelse om hvor hurtigt jeg har hentet en MB data over GPRS, er
det én side, 5, 10? Jeg ved at siderne er forskellige og for at gør
dataforbruget så minimalt som muligt har jeg sagt "Nej til visning af
billeder" og "Nej, til tekstombrydning". Bare en hentydning eller et ca.
svar ville være meget fint!

På forhånd mange tak!

Morten Munk-Jensen

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 02-10-03 20:14

> Jeg tilmeldte mig også lige GPRS hos Telmore i går, da jeg så her i
gruppen
> at det skulle være gratis :)

Ups... Er det ikke mere :-/

// Troels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-10-03 21:03

Troels [around 9000] skrev:

>gruppen
>
>Ups... Er det ikke mere :-/

_Tilmeldingen_ var gratis indtil 1. oktober 2003 kl. 23.59, altså også
hele dagen i går (onsdag).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-10-03 13:37

> _Tilmeldingen_ var gratis indtil 1. oktober 2003 kl. 23.59, altså også
> hele dagen i går (onsdag).

Tror han tænkte på da der også var gratis data.

// Troels