Udfald igen på Tele2
Fra : Per Moreau

Dato : 02-10-03 19:25

Var der andre der oplevede det pokkers ADSL udfald fra Tele2 ?
Location: Odense, 5min siden.
Sr dælme frem til når jeg kommer på en anden udbyder, for det her er jeg
fandme træt af.

Mvh
Per M.

--
This message is brought to you by:
Thompsons Teeth. The only teeth strong enough to eat other teeth.

Fra : WebLock

Dato : 02-10-03 20:39

> Var der andre der oplevede det pokkers ADSL udfald fra Tele2 ?
> Location: Odense, 5min siden.

Ja sker ret jævnligt og også nogle gange flere gange om dagen - er vist et
landsdækkende problem, jeg er i Nakskov og andre i Nakskov og folk i KBH
ryger gerne også af når jeg gør det.

WebLock

Fra : Bernhard Ege

Dato : 02-10-03 20:59

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Location: Odense, 5min siden.
> Sr dælme frem til når jeg kommer på en anden udbyder, for det her er

Tjaa, hvis du læser i tele2.adsl.driftstatus så vil du se at de har
opdaget problemet og at problemet er løst.

mvh Bernhard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-10-03 21:27

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message news:54_eb.5354879$mA4.760345@news.easynews.com...
> Var der andre der oplevede det pokkers ADSL udfald fra Tele2 ?
> Location: Odense, 5min siden.

Ja også her....

Det kom sammen med et meget muligt sammemtræf- hvor jeg troede min computer var gået ned, eller sådan noget...

Men det kom så pludselig igen.

> Sr dælme frem til når jeg kommer på en anden udbyder, for det her er jeg
> fandme træt af.

Ja, det er mærkeligt nok de ikke anoncere i det mindste, når de piller ved deres lort.

Fra : Calle.

Dato : 02-10-03 22:03

Per Moreau wrote:
> Var der andre der oplevede det pokkers ADSL udfald fra Tele2 ?
> Location: Odense, 5min siden.
> Sr dælme frem til når jeg kommer på en anden udbyder, for det her er
> jeg fandme træt af.

På deres hjemmeside står der at der kan forekomme udfald den næste uges tid,
da de skal have skiftet backbone udstyret

--
Calle

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-10-03 05:36

"Calle." <FAKE@FAKE.FAKE> wrote in message news:co0fb.3758$PW7.3508@news.get2net.dk...

> På deres hjemmeside står der at der kan forekomme udfald den næste uges tid,
> da de skal have skiftet backbone udstyret

hvor?

Der står altså stadig kun, at der ville komme udfald natten til den 8/10