Kan ikke åbne google
Fra : [8620] Torben Mondru~

Dato : 02-10-03 19:23

Hjælp

Jeg kan pludeselig ikke åben google længre.
Google er min startside, men den kan ikke åbnes. Jeg kan åbne alle andre
sider jeg har prøvet.

Jeg køre med Win xp
Jeg har slettet alle mine cokies
Jeg har chekket for virus, både men trendmivro online og Norton.
Jeg har chekket for adware
jeg har prøvet at systemgendanne til i går (hvor alting fungerede)

Hvad er der galt?
Mine andre maskiner i huset har inegn problemer

Venligst
Torben

Fra : JG

Dato : 02-10-03 21:59

Har samme problem.....???

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 02-10-03 22:48

[8620] Torben Mondrup wrote:
> Hjælp
>
> Jeg kan pludeselig ikke åben google længre.
> Google er min startside, men den kan ikke åbnes. Jeg kan åbne alle
> andre sider jeg har prøvet.

Hej Torben
Jeg har lige haft samme problem. Jeg gik ind i:
WINDOWS\system32\drivers\etc
her er filen hosts, den åbnede jeg og fjernede alle linierne hvor der stod
noget med Google, der var mange, gemte filen og problemet var væk.

Ebbe

Fra : JG

Dato : 03-10-03 08:01

Kan ikke finde de filer og mapper, du nævner. Har nogle filer i
Windows-mappen som hedder hosts - hvordan åbner man dem?

Jeg kører Win 98 SE og Explorer 6.0.2800.1106

- JG

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 03-10-03 12:47

JG wrote:
> Kan ikke finde de filer og mapper, du nævner. Har nogle filer i
> Windows-mappen som hedder hosts - hvordan åbner man dem?

Jeg bruger Notesblok til at åbne med.
Ebbe

Fra : Stig Nygaard

Dato : 03-10-03 06:37

Hej Torben

[8620] Torben Mondrup wrote:
> Jeg kan pludeselig ikke åben google længre.
> Google er min startside, men den kan ikke åbnes. Jeg kan åbne alle andre
> sider jeg har prøvet.

Jeg læste et sted at en bestemt bannerreklame udnytter et sikkerhedshul
i Internet Explorer (som Microsoft ikke har lavet noget patch til endnu)
til at gå ind og rette i hosts-filen, så man omdirigeres til andet site
når man f.eks. prøver at gå ind på Google. Måske er det den du er ramt af?

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk