Web hotel
Fra : Søren Nellemann

Dato : 02-10-03 16:52

Jeg betaler i øjeblikket 49 kr. om måneden for 50mb hotel. Det virker
upåklageligt og jeg har ingen, absolut ingen, problemer haft i de 2 år jeg
har haft min hjemmeside.

Men nu ser jeg at fx. Surftown.dk tilbyder 110 mb for 9 kr. + moms pr.
måned. Og iflg. deres egne oplysninger ser det meget tilforladeligt ud
(naturligvis)

Jeg har ikke fulgt med i gruppen, men er det generelle billede at dem skal
man holde sig fra eller at de er gode nok?

Læg venligst mærke til at jeg skriver "generelt". Der vil jo altid være
nogle utilfredse kunder som er blevet behandlet dårligt - spørgsmålet er om
firmaet som hovedregel leverer en fornuftig vare.

mvh/Søren

www.sorennellemann.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 17:18

Søren Nellemann skriblede:
> [...]
> være nogle utilfredse kunder som er blevet behandlet dårligt -
> spørgsmålet er om firmaet som hovedregel leverer en fornuftig vare.

Prøv gruppen hvor experterne sidder:

--
/Gevaldi

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 18:57

Søren Nellemann wrote:
> [...]
>
> Jeg har ikke fulgt med i gruppen, men er det generelle billede at dem skal
> man holde sig fra eller at de er gode nok?

Så vidt jeg er orienteret så har d-hosting overtaget surftown. Så det er
meget svært at vide hvordan det kommer til at køre. Det er de samme
servere, men på ny forbindelse(den d-hosting har brugt indtil nu).

Fra : Anders K. Pedersen

Dato : 03-10-03 01:14

"mich(a)el007.dk" <"mich(a)el007.dk"> wrote in message
> Så vidt jeg er orienteret så har d-hosting overtaget surftown. Så det er
> meget svært at vide hvordan det kommer til at køre. Det er de samme
> servere, men på ny forbindelse(den d-hosting har brugt indtil nu).

Jeg ved ikke, hvor du har de oplysninger fra, men det er på ingen måde
tilfældet. Surftowns servere og internetlinier er de samme, som det har
været siden starten.

Mvh.
Anders K. Pedersen
(Ansat ved Surftown A/S)

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-03 08:16

Anders K. Pedersen wrote:
> Jeg ved ikke, hvor du har de oplysninger fra, men det er på ingen måde
> tilfældet. Surftowns servere og internetlinier er de samme, som det har
> været siden starten.

Arhh min fejl. Tror det er cubehosting de har overtaget, eller tager jeg
også fejl her?

Fra : Jacob Andersen

Dato : 03-10-03 09:50

mich(a)el007.dk wrote:
> Arhh min fejl. Tror det er cubehosting de har overtaget, eller tager jeg
> også fejl her?

Korrekt