Linksys BEFSR41 problemer...
Fra : Jan Pedersen

Dato : 02-10-03 14:27

Hejsa

Jeg har lige købt mig en Linksys BEFSR41 router men kan ikke helt få den til
at virke, kan fint Kommunikere med de andre computere på netværket, men kan
ikke få forbindelse til internettet

Under "installationen" (SetupWizard) kommer følgende fejlmeddelelse "Please
check the tutorial to set your computer to DHCP" ??

Køre WinXP men en TDC webspeed internetforbindelse

Håber nogen vil hjælpe.

På forhånd tak

--
Jan Pedersen
c u k @ c u k . d k

Fra : Calle.

Dato : 02-10-03 15:05

Jan Pedersen wrote:
> [...]
> "Please check the tutorial to set your computer to DHCP" ??
>

> Køre WinXP men en TDC webspeed internetforbindelse

har du husket at release den computer du tog ud af dit ADSL-modem, da DHCP
serveren husker MAC adressen på kortet i min 1 time.
Prøv at release med den der var i inden, eller sluk det hele i min 1 time,
og prøv igen.

--
Calle