IE55: problem med billedvisning
Fra : Torben Jensen

Dato : 02-10-03 13:03

Hej NG!

Af en eller anden årsag viser min IE5.5 ikke længere billeder som den skal.
Alle billeder på en side er markeret med et rødt kryds, som indikerer at
billedet ikke er tilgængeligt. Hvis je gjhøjreklikker på billedet, så kan
jeg godt få vist billedet og antog derfor at det var mine
sikkerhedsindstillinger der var for høje.

En gennemgang af sikkerhedsindstillingerne viste ikke noget usædvanligt. Har
andre oplevet noget lign. og derfor ved, hvordan jeg kan få billederne vist
igen.

Hvis ikke andet lykkes, må jeg jo installere IE igen.

På forhånd tak for hjælpen

M.v.h.
Torben Jensen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 02-10-03 13:13

"Torben Jensen" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gjhøjreklikker på billedet, så kan jeg godt få vist billedet og
> antog derfor at det var mine sikkerhedsindstillinger der var for

Prøv at slette midlertidige internetfiler, det hjælper på mange
problemer med IE.

Er det generelt, eller kun enkelte sider?

> En gennemgang af sikkerhedsindstillingerne viste ikke noget
> usædvanligt. Har andre oplevet noget lign. og derfor ved, hvordan
> jeg kan få billederne vist igen.
>
> Hvis ikke andet lykkes, må jeg jo installere IE igen.

Hvorfor ikke prøve noget nyt?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Torben Jensen

Dato : 02-10-03 13:39

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Torben Jensen" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er det generelt, eller kun enkelte sider?
Ja, det er generelt. Jeg har fjernet alt offlineindhold, det hjalp heller
ikke??

Andre gode ideér modtages gerne.

M.v.h
Torben