nyt hjem til 2 hunkatte
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 02-10-03 00:04

Hej allesammen

jeg er kommet i den uheldige situation at jeg ikke har tid til mine to
hunkatte på ca. 2 1/2år mere, så ville lige høre hvad det bedste er at gøre
har prøvet at de kattehjem der ligger omkring mig men de har ikke plads, er
der nogle steder ud over dem hvor det måske kunne give lidt pote, for jeg
syntes det er synd at have dem her da jeg sjældent er hjemme til at nusse om
dem, og jeg vil jo gerne have at de kommer til et hjem hvor der er tid til
at lege og hygge med dem, men hvad skal jeg gøre syntes overhovedet ikke det
ville være fedt at aflive dem men det kan måske blive den sidste udvej
hvis ikke jeg snart finder en løsning.

Håber på hjælp

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-03 00:46

Torben Christoffersen wrote:
> [...]
> skal jeg gøre syntes overhovedet ikke det ville være fedt at aflive
> dem men det kan måske blive den sidste udvej hvis ikke jeg snart

Kender du http://www.vildkat.dk ?

Tina
/hvis "vildkat" der lige nu ligger og sover dejligt hos mig, sin nye "mor"

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 02-10-03 05:35

> [...]

> hunkatte på ca. 2 1/2år mere, så ville lige høre hvad det bedste er
> at gøre har prøvet at de kattehjem der ligger omkring mig men de har

De fleste kattehjem er nødt til at prioritere hårdt, og derfor vil de
sjældent tage sig af katte, der faktisk har en ansvarlig ejer. Og det
har dine jo
Men hvor lidt tid har du egenlig til dine katte - de er jo to og har
hinanden - og er det noget permanent?
Hvis det blot er for en tid, du har travlt, synes jeg, det ville være
synd at omplacere dem.
Derfor disse nærgående spørgsmål ...

Niels Peter
www.bluewhite.dk