Langt hop
Fra : Melanie

Dato : 01-10-03 20:40

Hejsa

Har lige et spørgsmål ang hvor langt en kat kan tåle at falde? Er plaget af
en omtrejfende kat, som ikke er vores men som kommer ind til os. Den var på
1.sal og da jeg kom og larmede valgte den at hoppe ud af vinduet som var
åbent. Der låd et ret højt bomb og så forsvandt den. Jeg er glad for den er
væk for denne gang, men er den ok?
Håber nogen ved lidt om det.

Kh Melanie

---

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 01-10-03 20:48

Melanie wrote:
> Håber nogen ved lidt om det.

Tja, det kommer nok an på hvor uheldigt den lander, men mon ikke første
sal lige går an for de fleste katte? En af mine venners kat hoppede ud
fra fjerde og slap uskadt minus en hjørnetand. Det er sandt med de ni liv...

Mindstehøjden for at de kan nå at vende sig er vist i øvrigt 60 cm.
Hvordan man så har målt det vil jeg ikke tænke på :)

Carsten Sørensen
--
Skribenten : http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=227
Kattecam : http://www.rift.dk/index.php?view=cats

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 01-10-03 23:19

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> wrote in message

>Hejsa
> Har lige et spørgsmål ang hvor langt en kat kan tåle at falde?

Hejsa Melanie

En af mine katte tog vejen ned fra 3. sal. Det var dog både første og sidste
gang, den lavede det stunt. Ikke fordi der skete den noget, for det gjorde
der ikke, slet ikke. Tror bare katten fandt ud af, at det måske ikke var det
smarteste lige at benytte "den" udgang.

Lise-Lotte aka Lotte-mor
http://coco.gerding.dk