Mest forkælede hund
Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-10-03 19:37

I dag har jeg mødt verdens mest forkælede hund, tror jeg.

Den peb som en hvalp, men var gråskægget, kun når ejerne tog den på skødet
og gav den godbidder, tav den. Stakkels hund. (mærkværdigvis var den ikke
overvægtig)

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-10-03 20:11

On Wed, 1 Oct 2003 20:37:18 +0200, "Nina El Falaki" <cats@feca.dk>
wrotd:

> [...]
>og gav den godbidder, tav den. Stakkels hund. (mærkværdigvis var den ikke

,,,,måske var den syg og havde brug for lidt ekstra kontakt, så det er
da ikke sikkert at det var en stakkels hund ?

Tilbyd aldrig en kat mad.....BRUG den som mad til din hund
http://home13.inet.tele.dk/kattehad/forhtml.htm

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-10-03 23:24

Ville du gå på café med en syg hund? jeg ville iaf ikke.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : skingur

Dato : 03-10-03 09:29

"Nina El Falaki" skrev d. 01-10-03 23:24 dette indlæg :

hø hø, så har du aldrig set min gravhund! Han er tynd, smuk og en
plageånd... og det er IHVERTFALD ikke min skyld

Nå, den gråskæggede hund...kunne jo være en omplaceringshund, der er ved
at blive socialt tilvænnet og derfor føler sig utryg. Pas på med at
blive forarget når du ikke kender baggrunden.

mvh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Nina El Falaki

Dato : 03-10-03 16:09

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at blive socialt tilvænnet og derfor føler sig utryg. Pas på med at
> blive forarget når du ikke kender baggrunden.

Uanset om det er en omplaceringshund eller ej, så er det sg'u synd for den
at den er blevet sådan.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Pia J

Dato : 03-10-03 17:07

Selvom det var tilfældet - så ville det aldrig blive bedre med den adfærd -
de lærer den jo at blive ved med at være utryg og ynke sig selv.

:Pia

Fra : Luna dc

Dato : 03-10-03 17:14

> Selvom det var tilfældet - så ville det aldrig blive bedre med den
adfærd -
> de lærer den jo at blive ved med at være utryg og ynke sig selv.
>
> :Pia

Folk må da have hund som de vil, så længe de ikke mishandler hunden så kan
det da ikke komme andre ved hvordan de vælger at have hund.
De er tydeligvis meget glade for deres hund og hunden klarer nok bedre den
behandling end hvis hunden fx. var ladt alene i mange timer daglig.
Bodil

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 03-10-03 18:29

On Fri, 3 Oct 2003 18:13:46 +0200, "Luna dc"
<leifcla@vip.cybercity.dk> wrotd:

> [...]
>De er tydeligvis meget glade for deres hund og hunden klarer nok bedre den
>behandling end hvis hunden fx. var ladt alene i mange timer daglig.

,ja jeg vil sige at jeg giver da også tidt efter for min hund hvis han
piver, så bliver han kælet, det ser jeg nu ikke noget forkert i, men
hvis jeg en dag ikke gidder at kæle så kan han også fatte det, ligesom
hunden på cafeen måske også kan, det er jo ikke til at vide, når man
ikke kender ejerene eller hunden.