God router til TDC Bredbånd?
Fra : Thomas Rokamp

Dato : 01-10-03 14:38

Hejsa!

Jeg skal ud og finde en router til mit TDC bredbånd.

Den skal kunne være online hele tiden og lave de nødvendige portforwards for
at diverse applikationer kan fungere.
Jeg har kig på Linksys BEFSR41, men er der nogen der er bedre og som
samtidig ligger i en passende prisklasse?

Hvis der er nogen der har en Linksys BEFSR41 liggende og flyde, er jeg
muligvis interesseret i at købe den....

Mvh.
Thomas Rokamp

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-10-03 16:27

"Thomas Rokamp" <nospam@crax.dk> skrev :

>Jeg skal ud og finde en router til mit TDC bredbånd.

news:dk.edb.netvaerk er den rigtige gruppe til spørgsmål om
routere.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Lasse

Dato : 07-10-03 17:58

Jeg vil nu anbefale dig holde dig til Linksys routeren. Det er en rigtig fin
lille router. Derudover er den supporteret af TDC BB hotline, dog kun selve
connect-opsætningen.

/Lasse
Jeg repræsentere med dette indlæg mig selv og ikke TDC.