Unlock Siemens M55
Fra : Anders Falck Tindbor~

Dato : 01-10-03 12:04

Hej
Jeg leder efter en billig unlocker enten remote eller i Syd/Fynsområdet
eller sønderjylland.

Nogle forslag?

Mvh
Anders Falck Tindborg

Fra : wing.man

Dato : 06-10-03 15:58

"Anders Falck Tindborg" skrev d. 01-10-03 12:04 dette indlæg :
> Hej
> Jeg leder efter en billig unlocker enten remote eller i
> [...]

køb et uoriginal kabel og download dette software :
http://www.vasuk.gsmhosting.net/dl/Drug_Store_Freia_M55.rar

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Falck Tindbor~

Dato : 06-10-03 20:01

Hej
Takker for linket. Men hvilket kabel og hvor kan jeg købe det?
Mvh
Anders

Fra : wing.man

Dato : 08-10-03 06:10

Her : http://www.cellshoppen.dk/shop/

http://www.kandu.dk/

Fra : sock

Dato : 09-10-03 12:32

> køb et uoriginal kabel og download dette software :
> http://www.vasuk.gsmhosting.net/dl/Drug_Store_Freia_M55.rar

Har gjordt følgende men hvordan bruger man det der pogram?
Hva ska man tryk på og såen?

http://www.kandu.dk/

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 01-12-03 09:57

sock wrote:

> Har gjordt følgende men hvordan bruger man det der pogram?
> Hva ska man tryk på og såen?

Jeg kunne forestille mig, at det måske er det samme som jeg har lagt en
vejledning til på http://tommyipsen.dk/s55/

Håber det kan hjælpe dig.

Mvh Tommy