Gratis "boost" af Tele2!?!
Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 01-10-03 12:06

Hej!
Var det ikke idag man ville få sin kompensation for for lang ventetid hos
Tele2 af konvertering af ADSL.
Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!
Hvad med jer andre?

Jess Møller

Fra : HC

Dato : 01-10-03 12:19

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@(fjern_dette)get2net.dk> wrote in
message news:6yyeb.1046$lf6.447@news.get2net.dk...
> [...]
> Tele2 af konvertering af ADSL.
> Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!

Målte lige min...

2170 Kbps download, 562 Kbps upload :)

Har 512/128.

Henrik Carlsen

Fra : Jan Larsen

Dato : 01-10-03 14:00

"HC" <henrikcanospam@image.dk> skrev i en meddelelse

> "Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@(fjern_dette)get2net.dk> wrote in
> message news:6yyeb.1046$lf6.447@news.get2net.dk...

Hvad mener i med det, jeg har ikke hørt til noget abgående "Boost" måske det
er den måned gratis jeg har fået.??

Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 01-10-03 14:23

Jeg havde hørt at der var en del der havde fået et tilbud om at få et gratis
"boost" til 2 Mbit. Nogle i 3 månder andre kun 1. De skulle stadig betale
for den opkobling som de havde bestilt, altså jeg har en 512/128 opkobling
og jeg skulle stadig betale de 340 pr. måned, men fik "mere" for pengene.

Jess Møller

Fra : Fuzzbox

Dato : 01-10-03 22:16

"HC" <henrikcanospam@image.dk> skrev i en meddelelse

> Målte lige min...
>
> 2170 Kbps download, 562 Kbps upload :)
>
> Har 512/128.
>
> Henrik Carlsen

Tillykke med det, jeg sidder stadig med kvart hastighed
på tele2adsl.
I morgen sender jeg min skriftlige klage

Mvh Fuzzbox

Fra : Jakob Smith

Dato : 02-10-03 12:54

Jeg sendte dem en klage anbefalet i mandags og har givet dem indtil i morgen
kl 12 til at få min linie op at køre. Jeg har ventet i jeg skulle have været
konverteret d. 5/8, men det har aldrig virket. Nu bliver det spændende at se
om de overhovedet reagerer.

Mvh Jakob

Fra : Fuzzbox

Dato : 02-10-03 13:36

"Jakob Smith" <jakobsmith@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
været
> konverteret d. 5/8, men det har aldrig virket. Nu bliver det spændende at

Jeg har lige sendt min skriftlige klage, anbefalet.
Jeg vedlagte en kopi af min regning og en udskrift af TPtest.
Så nu må vi se hvad nedslag de giver mig, ellers vil jeg ud af kontrakten.

hvis intet hjælper, så sender jeg en klage til Tele klagenævnet.

Mvh
Fuzzbox

Fra : Calle.

Dato : 02-10-03 13:50

Jakob Smith wrote:
> [...]
> skulle have været konverteret d. 5/8, men det har aldrig virket. Nu
> bliver det spændende at se om de overhovedet reagerer.

jeg ringede der til i fredags, da fik de et ordentlig møjfald, over at jeg
nu har ventet uden internet en måned, fordi de havde kludret i det.
Hun ville straks få en teknikker til at se på det. Mandag kørte det.
Så ring igen, der er ingen ventetid længere
--
Calle

Fra : Jakob Smith

Dato : 02-10-03 16:23

jeg har forlangt at de genetablerer min tdc adsl, hvis de ikke får min linie
op at kører i morgen

Jakob

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-10-03 16:26

> jeg har forlangt at de genetablerer min tdc adsl

Det kan Tele2 nok ikke..

Fra : Jakob Smith

Dato : 02-10-03 16:34

Egentlig er det vel det mindste man kan forlange, når de ikke kan leve op
til det de lover.

Jakob

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-10-03 16:36

Jakob Smith jakobsmith@tiscali.dk skrev dette:

> Egentlig er det vel det mindste man kan forlange, når de ikke kan
> leve op til det de lover.

Og hvordan vil du så have at Tele2 skal kunne gå ind i TDC's systemer
og hardware og fixe det?

Og så må du gerne læse lidt på linket i min signatur!

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-10-03 17:55

> Egentlig er det vel det mindste man kan forlange

At de skal levere en anden leverandørs produkt i stedet?

Fra : Jakob Smith

Dato : 02-10-03 18:12

> At de skal levere en anden leverandørs produkt i stedet?
Det er jeg godt klar over, men når de kan konvertere den ene vej skulle det
da være mystisk om de ikke også kunne den anden?

Jakob

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-10-03 18:16

> Det er jeg godt klar over, men når de kan konvertere den ene vej
> skulle det da være mystisk om de ikke også kunne den anden?

Tror du virkelig at TDC vil tillade Tele2 fri adgang til opkoble og
nedkoble kunder på TDC's udstyr?

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-10-03 18:24

> Det er jeg godt klar over, men når de kan konvertere den ene vej skulle
det
> da være mystisk om de ikke også kunne den anden?

Du mener at bare fordi Tele2 med en fuldmagt fra dig kan opsige et abo hos
TDC, så kan de også oprette et abo der?

Fra : Jakob Smith

Dato : 03-10-03 06:03

> Du mener at bare fordi Tele2 med en fuldmagt fra dig kan opsige et abo hos
> TDC, så kan de også oprette et abo der?
Det er jo ikke et nyt abononment, tdc skriver i deres brev ang. opsigelsen
at det er muligt at eretablere det inden 45 dage, og hvorfor skulle tele2
ikke tage kontakten som en slags service, når de nu ikke kan få det de har
lovet mig til at fungere. Ja jeg synes nu det ville være yderst rigemeligt

Jakob

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-10-03 06:09

> [...]
> lovet mig til at fungere. Ja jeg synes nu det ville være yderst rigemeligt

TDC vil nok helst tale med kunden direkte skal du se.

Fra : Jakob Smith

Dato : 03-10-03 10:47

> TDC vil nok helst tale med kunden direkte skal du se.

Den tanke er da strejfet mig, men jeg mener egentlig ikke det er mig der
skal have besværet, når det nu er tele2 der kludre i det.

Jakob

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-10-03 11:10

> Den tanke er da strejfet mig, men jeg mener egentlig ikke det er mig der
> skal have besværet, når det nu er tele2 der kludre i det.

Jaja, prøv du bare at se hvad du får ud af at bede tele2 om det...

Fra : insideout

Dato : 01-10-03 14:21

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@(fjern_dette)get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:6yyeb.1046$lf6.447@news.get2net.dk...
> [...]
> Tele2 af konvertering af ADSL.
> Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!

Har du prøvet at genstarte modemet altså slukke for strømmen vente et par
minutter og sætte strøm på igen?

Jeg ringede til support og da kun 3 minutters ventetid , support kunne se
at jeg havde 2048/512 og jeg blev bedt om at genstarte modemet. Herefter
målte vi linjen på http://www.hastighed.tele2adsl.dk/ men den kørte stadig
kun 512/128, support mente at det nok skulle komme og hvis ikke bad support
mig om at ringe igen i morgen, 5 minutter efter jeg havde lagt røret på
målte jeg 225 Kb i download .

Nu tror jeg altid det bedste i mennesker indtil de har bevist det modsatte
men jeg skal ikke kunne sige om support har boosted min linje efter jeg lage
røret på .

Mvh
Henrik
som lige nu downloader fra en binaer gruppe med 220 Kb, Du Meter har den
flotteste tætte røde bjælke jeg har set, længe leve tålmodighed .

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 02-10-03 18:53

> [...]
> Tele2 af konvertering af ADSL.
> Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!

Jo samme her, alt virker og er i skønneste orden lige fra starten. Håber det
forsætter frem over som lovet til og med 31-12-03. Jeg fatter ikke at nogle
mennesker har været så uheldige. Jeg synes, jeg snart har læst mange rædsels
historier om TELE2. Jeg kan desværre kun genkende den lange ventetid på at
blive tilkoblet. Alt hvad jeg er blevet lovet har de holdt til punkt og
prikke. Nu sidder jeg så her og glæder mig over det gode tilbud jeg sprang
på og som lader til at give et godt afkast.
Mvh. Kurt Daniel Conradsen.
Håber at alle Tele2 kunder må blive tilfredse hen ad vejen.

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 03-10-03 12:33

> [...]
> Tele2 af konvertering af ADSL.
> Jeg har lige målt min linje men intet er sket!!!

skulle osse have MAX boost her fra 1.oktober men ligger stadig på
512/128...ringede til dem og fik svaret at "man lige skulle klappe hesten"
:-/