Kan for meget brug af kølepasta brænde en ~
Fra : Bjarne

Dato : 10-04-01 18:28

Hej i gruppen.

Jeg er usikker på om en CPU kan brænde af ved at bruge for meget kølepasta.
CPU og mobo har aldrig virket sammen, og der har maks. været strøm på
maskinen i sammenlagt 5 min.

Kan CPU'en være brændt af?
Er der nogen af jer der har en henvisning til en vejledning i montering for
nybegyndere?

Hilsen
Bjarne

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-04-01 21:09

Hej Bjarne

Hvis du ligger et 5 mm tykt lag på kan det da nok godt gå galt...
Men et almindelig moderat lag kan ikke direkte skade, med det gavner absolut
ikke. Et tyndt lag og nul mere.

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk