S/E Dongle problem
Fra : Anders Forst

Dato : 01-10-03 08:57

Hej gruppe

Jeg har fået en dongle fra www.mobilkabler.dk. Men min
computer vil ikke kendes ved den. Hverken under XP eller
'98.

Jeg bruger programmet Sony/Ericsson DIV software (fulgte med
på en CDR skive) - Vers. 6.2. Der er kommet en version 8.0.

Jeg sætter stikene ind i de steder skal være (USB og printerport).
Og den anden ende i mobilen (En T68i).

Hvad gør jeg forkert ???

Send evt. svar til min alm. mail adresse !!!!!

Anders

Fra : [6400] Frank Fogh Ma~

Dato : 01-10-03 09:29

"Anders Forst" <anfo@stofanet.dk> wrote in message
> Hej gruppe
>
> Jeg har fået en dongle fra www.mobilkabler.dk. Men min
> computer vil ikke kendes ved den. Hverken under XP eller
> '98.

hvad skriver prgrammet ?

Frank
erstat danmark med DK i min E-Mail

Fra : Anders Forst

Dato : 01-10-03 09:41

Den skriver DONGLE not find !!!

Anders

Fra : Per Sørensen

Dato : 01-10-03 10:56

Har du sat dine porte rigtig i bios?

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

Fra : Claus Sørensen

Dato : 01-10-03 12:25

Har du prøvet at kontakte leverandøren(held og lykke med det)? Jeg har også
problemer med min dongle købt ved Mobilkabler.dk Det er nu ved at være 1
måned siden jeg kontaktede dem og har ikke fået svar endnu.

Claus

Fra : Per Sørensen

Dato : 01-10-03 12:33

Hvad er der galt med din dongle da?

Jeg tror nu ikke på der er gået en måned dem jeg kender er rimelig godt
tilfreds med dem, og det kunne jo være de havde travlt?

Fra : Anders Forst

Dato : 01-10-03 12:34

Har kontaktet dem pr. mail. dat de ikke har noget telefonnummer.
- Men som de selv siger er det ikke sikkert, at de 'gider' at svare på
den, men så kan man levere sin vare retur og få pengene refunderet.

MVH
Anders

Fra : Per Sørensen

Dato : 01-10-03 12:36

Hvem siger de ikke gider svare på det?????

Fra : Claus Sørensen

Dato : 01-10-03 13:33

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem siger de ikke gider svare på det?????

Hvis der går over 1 måned, er det vist en betegnelse som passer meget godt
på Mobilkabler.dk Og hvis den skal byttes pga. fejl skal du selv betale
porto tilmed.

Ikke et godt sted at handle.

Claus

Fra : Per Sørensen

Dato : 01-10-03 15:02

Det er da noget forbandet sludder, gad nok vide hvor det er din sko
trykker:)

Fra : Claus Sørensen

Dato : 01-10-03 23:06

> Det er da noget forbandet sludder, gad nok vide hvor det er din sko
> trykker:)

Sikke dog et angreb!
Hvordan kan Per Sørensen udtale sig om mine erfaringer med Mobilkabler.dk?

Claus

Fra : Per Sørensen

Dato : 02-10-03 06:23

Hvis ikke du kan svar på det, kan jeg se du ikke ser ret meget af hvad der
foregår både her og på www.mobilkabler.dk ?????

Men denne sag er uddebatteret, og vil du brokke dig over mere, synes jeg du
skulle skrive til support@mobilkabler.dk ?

Fra : Claus Sørensen

Dato : 02-10-03 07:55

> Hvis ikke du kan svar på det, kan jeg se du ikke ser ret meget af hvad der
> foregår både her og på www.mobilkabler.dk ?????

Sikke da en gang usammenhængende vrøvl at skrive!

> Men denne sag er uddebatteret, og vil du brokke dig over mere, synes jeg
du
> skulle skrive til support@mobilkabler.dk ?

Igen Per: Hvad ved du om det er blevet gjort? Men som du selv skriver, sagen
er uddebatteret så slut herfra.

Claus

Fra : Olsen

Dato : 02-10-03 08:31

"Claus Sørensen" <bananclaus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Sikke dog et angreb!
> Hvordan kan Per Sørensen udtale sig om mine erfaringer med Mobilkabler.dk?

Det er sikkert noget med at Per Sørensen ikke har haft problemer med
Mobilkabler, og så er der efter hans mening heller ikke andre der kan have
det.
Men jeg har selv handlet en del med Mobilkabler før i tiden, og den support
jeg fik der kan jeg ikke brokke mig over.....Nej for der er ingen support !
Her er hvad der bla. står på supportsiden : Respekter venligst at da du har
fået din vare, set med danske priser, meget billigt,
kan du ikke forvente den samme service, som hvis du købte i en butik, hvor
man i høj grad
betaler for betjeningen. - Selvom vi gerne ville, så kan vi ikke !

Mvh. steff

Fra : Anders Forst

Dato : 01-10-03 20:14

Jeg har fået løst mit problem med min dongle...

Anders

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 05-10-03 12:41

Har du kørt all boot først?

Man skal først lige indt og boote den.
Så kan den køre!

Fra : sock

Dato : 17-10-03 01:34

"Anders Forst" skrev d. 01-10-03 08:57 dette indlæg :
> [...]
> på en CDR skive) - Vers. 6.2. Der er kommet en version 8.0.
>
> Jeg sætter stikene ind i de steder skal være (USB og printerport).

Hved du hvor man kan download pogramet hænde? eller hvor man evt. ellers
kan få fat i det hænde...

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Andersen

Dato : 24-10-03 00:57

Hej
Ang. Mobilkabler.dk kan jeg kun sige at deres suport er i top form, men der
skal lige siges at pga. af manglende svar til kunderne skyldes nok at han
har været ved at bygge om, da han er kommet med i TeleMester Kæden.
Ang. Donglen skal du nok prøve at hente et program der hedder userport....
problemet er at det ikke er altid du kan få lov til at komunikerer igennem
printerporten, og det fikser det program når du har indtastet den rigtige
værdi.
Mvh
Jesper Andersen