Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Indtægt af lejebolig
Fra : gormr@jubiipost.dk

Dato : 01-10-03 08:15

Hej.

Håber at dette er den rigtige NG til mit spørgsmål.

Jeg har en lille byejendom med 2 lejligheder, hvor jeg selv bor i den
ene.
Men hvordan skal jeg forholde mig i forhold til skattevæsnet med den
lejeindtægt jeg har på den anden lejlighed. Er det noget der skal
oplyses til dem og hvordan kan jeg evt. selv få mest ud af indtægten.
Jeg er privat ansat og har en fast indkomst.

Hvis der er nogle som har nogle links om dette emne, vil jeg også
blive glad.

På forhånd Tak

Gorm

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 02-10-03 17:00

gormr@jubiipost.dk wrote:

> [...]
> oplyses til dem og hvordan kan jeg evt. selv få mest ud af indtægten.
> Jeg er privat ansat og har en fast indkomst.

Køb Skatten 2003, ca 100 kr, der er det beskrevet om tofamilieshuse.

Svjv den eneste beskrivelse, der er forståelig..

Ellers ToldSkat.dk.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.