Printer - billig og tilsvarende billige pa~
Fra : Thomas

Dato : 30-09-03 22:35

Hej

Jeg har haft en Epson C20UX som har virker ganske fint indtil nu, men så gik
det ned og selv efter geninstallering giver den besked om at der er
problemer med noget inden i printeren og jeg skal kontakte min forhandler,
men den kostede 300 kr, så det gider jeg ikke.

Jeg syntes også at C20UX havde med at den printede striber af og til. Jeg
har hørt det har noget at gøre med epson hurtigt tørrende blæk, så måske
kunne ville jeg gerne prøve et anden mærke.

Jeg søger derfor en ny printer. Den skal lige som C20UX være billig at købe
og det skal være muligt at få kompatible patroner på nettet som man kan til
min forhenværende.

Er der nogen der har et forslag eller et råd?

MVH
Thomas Jansson

Fra : torben hansen

Dato : 01-10-03 03:55

prøv
dk.marked.privat.edb.ekstern
th

Fra : Thomas

Dato : 01-10-03 19:18

> prøv
> dk.marked.privat.edb.ekstern
> th

Men jeg er ikke interesseret i brugt udstyr, men de har tjek på det
alligvel? Jeg troede bare det var en handelsgruppe!

MVH
Thomas

Fra : Anders pedersen

Dato : 01-10-03 14:31

On Tue, 30 Sep 2003 23:34:54 +0200, Thomas wrote:

> [...]
> har hørt det har noget at gøre med epson hurtigt tørrende blæk, så måske
> kunne ville jeg gerne prøve et anden mærke.
Det med den laver striber kan også være noget med at dyser er snavset eller
er slidt.
Har selv en farvepartron til lexmark hvor dyserne er slidt.

> Jeg søger derfor en ny printer. Den skal lige som C20UX være billig at købe
> og det skal være muligt at få kompatible patroner på nettet som man kan til
> min forhenværende.
Når du mener at der skal kunne købes kompatible partroner er kun canon, men
de er jo dyre at at anskaffe.

Anternativt er der genbrugspartroner der sælges til hp og lexmark
Hvis du skal have en printer der er billig at anskaffe er der lexmark
z25/z35. Der er del af danmarks billigste printere.
Har selv z35.

Jeg ville råde dig til at genopfylde dine partroner da du på denne måde kan
spare en masse penge.

--
Venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : Thomas

Dato : 01-10-03 19:24

> Når du mener at der skal kunne købes kompatible partroner er kun
> canon, men de er jo dyre at at anskaffe.

Jeg forstår ikke helt dit svar, men det jeg mente var at jeg til den epson
printer kunne købe sorte patroner til 25kr. og farvepatroner til 30kr. som
virkede præcis som en original bortset fra navnet på patronen - og så
selvfølgelig prisen.

> [...]
> Hvis du skal have en printer der er billig at anskaffe er der lexmark
> z25/z35. Der er del af danmarks billigste printere.

Jeg har vist haft en lexmark billig printer og var temmelig skuffet over
det, men det kan selvfølgelig være at det har ændret sig i de sidste par år.

> Jeg ville råde dig til at genopfylde dine partroner da du på denne
> måde kan spare en masse penge.

Tak for rådet

MVH
Thomas

Fra : Anders pedersen

Dato : 01-10-03 21:18

On Wed, 1 Oct 2003 20:23:46 +0200, Thomas wrote:

> [...]
> printer kunne købe sorte patroner til 25kr. og farvepatroner til 30kr. som
> virkede præcis som en original bortset fra navnet på patronen - og så
Det jeg skriver er at der kun findes canon som udover epson kan fåes
kompatiblepartroner til.

> Jeg har vist haft en lexmark billig printer og var temmelig skuffet over
> det, men det kan selvfølgelig være at det har ændret sig i de sidste par år.
Du kan os vælge de lidt dyrede lexmark modeller.Disse er os lidt størede.
..
Hvad er dit budget til en ny printer

> Tak for rådet
Hvor mange år er din epson holdt?

--
Venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : Thomas

Dato : 02-10-03 09:52

> Det jeg skriver er at der kun findes canon som udover epson kan fåes
> kompatiblepartroner til.

Så fattede jeg det

> Hvad er dit budget til en ny printer

Jeg havde regnet med under 500kr. som jeg gav for den anden, men hvis
tilfældet er at man for meget mere for pengene for en anden model der koster
lidt mere, vil jeg jo heller ikke skyde mig selv i foden.

> Hvor mange år er din epson holdt?
Den kostede 300kr og har holdt 1-1,5 år

MVH
Thomas

Fra : Anders pedersen

Dato : 02-10-03 16:21

On Thu, 2 Oct 2003 10:51:46 +0200, Thomas wrote:

> [...]
> tilfældet er at man for meget mere for pengene for en anden model der koster
> lidt mere, vil jeg jo heller ikke skyde mig selv i foden.

Så er der lexmark z35 til 289 i elgiganten. Du kunne os tage et kig på
edbpriser.

Her får du en billigprinter. Dens partroner er også billige de kan fåes til
lige under 190 kr.

Selv så har min gamle lexmark z35 nu 2 år gammel og kører endnu.

--
Venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : bassenborg

Dato : 07-10-03 22:40

"Thomas" skrev d. 30-09-03 22:35 dette indlæg :
> [...]
kan til
> min forhenværende.
>
> Er der nogen der har et forslag eller et råd?

Kompatibel sort patron til 75kr. Kompatibel farve patron til 100kr.
(refillshoppen)
Prisen på patroner er incl. porto.

Hilsen Bassenborg

http://www.kandu.dk/