S55 unlock via x55
Fra : Lars ZT Jørgensen

Dato : 30-09-03 20:25

Har lige købt en s55 uden abb. hos Sonofon, men den er %&/#! Sim-låst!!

Har prøvet at unlocke den via unlock programmet all siemens x55 via det
medfølgende link kabel men den siger "phone not powered on" ?? Hvad er der
galt?
Er der andre måder at få den unlocked på??

Lars.

Fra : helloo.dk

Dato : 30-09-03 21:18

"Lars ZT Jørgensen" <larstj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> galt?
> Er der andre måder at få den unlocked på??

Mener ikke du kan unlocke med et orginal kabel...
Prøv med et uorginal..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Ivan G

Dato : 30-09-03 23:14

Du skal jo bruge progget mens mobien er slukket.......og når den så skriver
at den venter på at telefonen tænder, giver du mobien et hurtigt tryk på
power-knappen. Ikke noget med at holde den inde, som når du ellers skal
tænde den. Hvis dette ikke virker kan du nok ikke bruge det originale kabel.

Fra : Per Thomsen

Dato : 01-10-03 07:55

> [...]
> galt?
> Er der andre måder at få den unlocked på??

Hvis den er købt uden abb., hvorfor vil du så selv ligge og rode med det.
Så må forretningen da sørge for at du kan benytte telefonen.

Åer

Fra : Christian

Dato : 02-10-03 02:08

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev

> Hvis den er købt uden abb., hvorfor vil du så selv ligge og rode med det.
> Så må forretningen da sørge for at du kan benytte telefonen.

Ja - måske !
Hvordan er reglerne for en mobiltelefon som man køber uden abb. ?
Jeg var selv nede i en Sonofon butik for at se på Siemens s55 til 974.- kr
uden abb, men fik samtidig afvide at telefonen var SIM låst og at det ville
koste yderligere 500,- kr hvis de skulle låse den op!

Hvad er pointen I at sælge en telefon uden abb. men med sim lås !?

/Christian

Fra : Per Thomsen

Dato : 02-10-03 10:33

> [...]
ville
> koste yderligere 500,- kr hvis de skulle låse den op!

Det lydder forkert i mine øre - tror jeg ville kræve pengene tilbage.
Min datter har hos TDS købt S55 til kr. 499,- + 6 mdr a kr. 45,- = kr.
769,-
Så er det bare at få den låst op, det er stadigvæk billigere end kr. 974,-

> Hvad er pointen I at sælge en telefon uden abb. men med sim lås !?

Det kan jeg heller ikke se!

Per

Fra : Christian

Dato : 02-10-03 11:34

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 769,-
> Så er det bare at få den låst op, det er stadigvæk billigere end kr. 974,-

Det er også endt med at jeg igår har bestilt en S55 hos
http://www.netget.dk/ til en samlet pris på kr. 771,- incl. telefon, abb i 6
mdr og forsendelse men uden oplåsning!

Hvem er TDS ?
Har du evt et link.
(det kan vel ikke være TDC, for der er prisen kr. 2600,- for en S55 uden abb
;( )

> Det kan jeg heller ikke se!

Det kunne godt være at der var en pointe som jeg ikke havde set.

Kan man iøvrigt være heldig ar man modtager en telefon som er oplåst ?
Synes jeg har læst om nogle som har købt en S55 som ikke var låst !

/Christian

Fra : Per Thomsen

Dato : 02-10-03 12:11

> Hvem er TDS ?
> Har du evt et link.
> (det kan vel ikke være TDC, for der er prisen kr. 2600,- for en S55 uden
abb
> ;( )

Ja den danske sprog, jo det er TDC.
Men det er mig der bytter rundt, det er en M55

> Kan man iøvrigt være heldig ar man modtager en telefon som er oplåst ?
> Synes jeg har læst om nogle som har købt en S55 som ikke var låst !

Tror det var i 'gamle dage' dvs mere end 6 mdr.

Per

Fra : Lars ZT Jørgensen

Dato : 02-10-03 13:09

Sælgeren gjorde mig ikke opmærksom på det! Så det er sgu en stor mangel.

Så må unlockeren jo igang, ville dog ønske jeg selv kunne gøre det!

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 02-10-03 17:50

"Lars ZT Jørgensen" <larstj@mail.denmark> skrev i en meddelelse
> Sælgeren gjorde mig ikke opmærksom på det! Så det er sgu en stor mangel.

Hejsa,

det kommer an på hvilke betingelser telefonen er solgt med.
Sonofon sælger sim-låste telefoner uden abbonnement, hvor
det så er meningen, at man selv bestiller selvhenter.

Hvis du har fået at vide, at telefonen ikke er sim-låst vil jeg
smutte ud til en unlocker og få den åbnet og så tage kvitteringen
med ind til den butik, der har solgt telefonen og bede dem betale
for oplåsningen.

--
med venlig hilsen
Unlock Århus - www.unlockaarhus.dk

Kasper Vibe Grevsen
Tlf 30 222 123

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-10-03 21:23

Kasper Vibe Grevsen skrev:

> [...]
>smutte ud til en unlocker og få den åbnet og så tage kvitteringen
>med ind til den butik, der har solgt telefonen og bede dem betale

Hvorfor ikke først henvende sig i butikken, og bede dem låse den op?
Det andet tror jeg ikke du skal regne med går...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 01-12-03 09:56

Lars ZT Jørgensen wrote:

> [...]
> galt?
> Er der andre måder at få den unlocked på??

Jeg har lagt en vejledning til at unlocke S55 på http://tommyipsen.dk/s55/

Mvh Tommy

Fra : flemtrap

Dato : 21-12-03 22:44

"Tommy Ipsen" skrev d. 01-12-03 09:56 dette indlæg :

> Jeg har lagt en vejledning til at unlocke S55 på
http://tommyipsen.dk/s55/

Skal findes på http://tommyipsen.dk/S55/
(altså med stort "S")

http://www.kandu.dk/