Cisco SOHO 71
Fra : René Jeppesen

Dato : 30-09-03 19:50

Hey there...

Jeg har lige anskaffet mig en Cisco SOHO 71 Router, men har ikke en klap
forstand på at konfigurere den..

Jeg har køb den brugt, og min computer får ikke tildelt en ip? Det vil vel
sige, at den ikke har DHCP enabled?

Hvordan kommer jeg i forbindelse med den? Jeg har ikke fået noget software
med. Kan vel ikke komme i kontakt med den via webinterface? Hvordan finder
jeg dens ip?

har kigget op Cisco's hjemmeside, samt på eksperten.dk, dog uden at finde
svar.. :(

//JoP

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-09-03 22:45

On Tue, 30 Sep 2003 20:50:24 +0200, "René Jeppesen"
<admin@vipz.dk> wrote:

> [...]
> forstand på at konfigurere den..
>
> Jeg har køb den brugt, og min computer får ikke tildelt en ip? Det vil vel

Ja, det er sandsynligvis tilfældet.

> Hvordan kommer jeg i forbindelse med den?

Med et konsolkabel. Det følger normalt med routeren.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : René Jeppesen

Dato : 02-10-03 16:41

Hvordan kan jeg komme i forbindelse med den der? Via telnet? I givet fald,
hvordan er det så lige det er?

René

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-10-03 22:26

On Thu, 2 Oct 2003 17:40:38 +0200, "René Jeppesen"
<admin@vipz.dk> wrote:

> Hvordan kan jeg komme i forbindelse med den der?

Med et terminalprogram som fx HyperTerminal, hvis du kører
Windows.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/