hvilken AP?
Fra : Henrik Bach

Dato : 30-09-03 19:05

Nu har jeg kigget lidt på 802.11g Access Points. Jeg har kun kunnet finde 1
som har WPA og MAC filtrering, nemlig Linksys wap54g. Jeg har på
groups.google.com søgt på denne dims og fundet en smule, men ikke rigtig
nogen der detaljeret har kunnet fortælle om deres erfaringer med den. Er der
nogen der kan fortælle lidt mere, f.eks. om rækkevidden er blevet bedre
efter at firmware er opdateret til version 1.08
(http://www.linksys.com/download/firmware.asp?fwid=188)?

Er der ikke andre 802.11g AP der understøtter WPA og MAC adresse filtrering?

mvh. Henrik Bach

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 01-10-03 14:23

On Tue, 30 Sep 2003 20:05:07 +0200, Henrik Bach wrote:

-snip-

> Er der ikke andre 802.11g AP der understøtter WPA og MAC adresse filtrering?

Zyxels G1000 understøtter også MAC validering og skulle blive
WPA-kompatibel i løbet af efteråret.

Specs: (Bemærk .PDF)

<ftp://ftp.zyxel.dk/ZyAIR_Series/document/ZyAIR_Series_V2(2002)_ProductG
uide.pdf>

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 01-10-03 15:13

<nospam@pleasse.com> wrote:

> Er der ikke andre 802.11g AP der understøtter WPA og MAC adresse filtrering?

Der er ikke rigtig nogen god grund til at køre med MAC-filtrering
når man kører WPA, hvor men verificerer *brugeren* i stedet for
MAC-adressen.

-A

Fra : Kris

Dato : 27-01-04 18:03

Hej
Jeg så lige dit indlæg på kandu.dk. Jeg har et problem med min ZyAir
B-2000 og mit ZyAir B-100 kort. Jeg kan simpelhen ikke komme ind på mit
netværk. Min bærbar med B-100 kortet kan godt se netværket, men kan ikke
blive logget på. Jeg er helt nybegynder med wireless, så jeg aner ikke
hvad jeg skal gøre. Inde i Zyair B-2000 menuen går jeg ind i 802.1x
menuen og opretter min bærbare som bruger. Men hvor går jeg ind på den
bærbare og skriver brugernavn og den kode i som jeg har angivet? Håber
du kan hjælpe mig
Mvh.
Kris

http://www.kandu.dk/