GPRS-test periode slut hos telmore.
Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 30-09-03 17:02

Så er det i dag I skal afmelde GPRS hos Telmore, hvis I ikke vil til at
betale de 25 kr i dummebøder om måneden.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Jimmy

Dato : 30-09-03 17:19

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote in message
> Så er det i dag I skal afmelde GPRS hos Telmore, hvis I ikke vil til at
> betale de 25 kr i dummebøder om måneden.

Jeg kan godt afmelde GPRS.
Ikke som man skulle tro ved at klikke på hakket ud for GPRS - det fører
nemlig til tilmelding (selvom jeg er tilmeldt) men ved at klikke på linket
GPRS.

Den er værre med MMS - klikker man på hakket kan man tilmelde sig igen,
klikker man på linket kan man få en ny MMS opsætning.

Overser jeg noget eller ringer man til Kundeservice?

mvh
Jimm

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 30-09-03 17:48

"Jimmy" wrote in message news:91ieb.187$F16.159@news.get2net.dk...
> Den er værre med MMS - klikker man på hakket kan man tilmelde sig igen,
> klikker man på linket kan man få en ny MMS opsætning.
>
> Overser jeg noget eller ringer man til Kundeservice?

Tja...? Jeg kan heller ikke lige overskue hvordan man afmelder det... Men
gør det egentlig noget? Altså jeg mener, at hvis man ikke sender nogen MMS,
så betaler man vel heller ikke noget?? Eller har jeg glemt noget?

Hygge...
Daniel

Fra : Karina[6000]

Dato : 30-09-03 17:46

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> klikker man på linket kan man få en ny MMS opsætning.
>
> Overser jeg noget eller ringer man til Kundeservice?

Telmore har åbenbart lavet abonnementet gratis og sænket prisen pr mb til 10
kr:

Kære kunde,
TELMORE sænker prisen på GPRS til 10 kroner pr. MB!

Nu kan vi tilbyde dig GPRS priser, der matcher markedets bedste priser.
Fra den 1. oktober 2003 tilbyder vi en af landets bedste priser på GPRS.
Vi fjerner abonnementet helt og sænker prisen pr. sendt eller modtaget
MB til en rund 10'er.

Fremover har du 24 timers internetadgang på din mobiltelefon til
følgende konkurrencedygtige priser:

0 kr. i abonnement
10 kr. per sendt/modtaget MB

Kunder, der tilmelder sig GPRS, efter den 1. oktober, betaler 99 kr. i
tilmelding.

Da du allerede er tilmeldt GPRS hos TELMORE, overfører vi dig automatisk
- uden tilmeldingsgebyr - til 0 kr. i abonnement og 10 kr. pr.
sendt/modtaget MB fra den 1. oktober 2003.

Du kan som altid følge med i dit forbrug på din personlige side, nu til
de nye lave priser.

Med venlig hilsen

TELMORE

Karina

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-03 18:00

Rune D. Jørgensen skrev:

>Så er det i dag I skal afmelde GPRS hos Telmore, hvis I ikke vil til at
>betale de 25 kr i dummebøder om måneden.

Nøh Telmore har netop afskattet den månedlige afgift for GPRS.
Desuden er MB-prisen sat ned til 10,- kr.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- også Siemens M55, S55, C55 samt SonyEricsson T610

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 30-09-03 18:15

Det var smuk og solrig dag da Lasse Hedegaard skrev
news:njdjnvkd8e0toom6f2vt1f788dsdaj46fc@news.tele.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Nøh Telmore har netop afskattet den månedlige afgift for GPRS.
> Desuden er MB-prisen sat ned til 10,- kr.

Grrr, nu havde jeg lige afmeldt abonnementet, på grund af gebyret. Så må
jeg tilmelde mig igen.
Telmore skal da have ros for at sætte prisen ned, og helt fjerne
abonnementet, men det ville nu være rart at have modtaget den email noget
før!

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 30-09-03 18:18

> Nøh Telmore har netop afskattet den månedlige afgift for GPRS.
> Desuden er MB-prisen sat ned til 10,- kr.

Jeg afmeldte mig igår da jeg ikke brugte det særlig tit, ville derfor ikke
betale for abbonement, men kunne dog bruge det idag fortsat da jeg lige
skulle bruge et nummer på krak.dk.

Nu har jeg været inde og tilmelde mig igen, der står at abb. prisen vil være
xx kroner, og prisen pr. mb vil være xx kroner.

Når jeg tilmelder mig står der ikke noget om gebyr for tilmeldingen.

Dette står der først hvis jeg via forsiden vælger at se flere nyheder, så
kan jeg se de sænker prisen.

Nu glæder jeg mig til at se om jeg bliver bonnet 99,- for at have afmeldt
mig i under 24 timer, hvis dette er tilfældet vil jeg nok gerne se en logfil
hvor jeg har bekræftet dette.

Iøvrigt er det underligt at man på forsiden skal vælge "læs flere nyheder"
for at se den nyeste.

Mvh.

Kim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-09-03 18:29

Kim Jørgensen skrev:

>Nu har jeg været inde og tilmelde mig igen, der står at abb. prisen vil være
>xx kroner, og prisen pr. mb vil være xx kroner.

Ja, det er de gamle priser, som gælder endnu - lige indtil i morgen.

>Når jeg tilmelder mig står der ikke noget om gebyr for tilmeldingen.

Det er der heller ikke før i morgen.

>Nu glæder jeg mig til at se om jeg bliver bonnet 99,- for at have afmeldt
>mig i under 24 timer, hvis dette er tilfældet vil jeg nok gerne se en logfil
>hvor jeg har bekræftet dette.

De 99,- kr. er først fra i morgen. Om man bliver opkrævet 25 kr.
(eller 25/30 kr.) eller ej, det ved jeg ikke, men oprettelsen er først
fra i morgen.

>Iøvrigt er det underligt at man på forsiden skal vælge "læs flere nyheder"
>for at se den nyeste.

Jeg tror du har hentet side lige mens den blev opdateret

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 30-09-03 18:35

> De 99,- kr. er først fra i morgen. Om man bliver opkrævet 25 kr.
> (eller 25/30 kr.) eller ej, det ved jeg ikke, men oprettelsen er først
> fra i morgen.

Ikke for at lyde som en nærigrøv, men jeg vil egentlig føle mig lidt
røvrendt hvis jeg bliver bonnet fordi Telmore er sent ude med udmeldingerne
om prisfald, men iflg. telmore.dk:

Bemærk: Tilmeldte du dig GPRS i perioden 1. juli til og med 15. juli 2003,
har du gratis abonnement og gratis GPRS-trafik frem til 30. september 2003.
Dette gælder kun GPRS-trafik, der foretages i Danmark.

Her står intet om man bliver bonnet hvis man vælger til og fra efter 15
juli, og mon ikke Frank og drengene har forståelse for at nogle kunder har
valgt at skippe deres GPRS, specielt hvis man ikke har været med i
"røverligaen" der sugede for vildt, og nu her efterfølgende i 11. time gerne
vil være med på vognen under de ændrede forhold, det vil ihverfald klæde dem
at tænke på disse kunder.

> Jeg tror du har hentet side lige mens den blev opdateret

Det kunne se sådan ud, dog står der stadig "old-school" info under GPRS
siden.

Hygge

Kim