standser under opstart
Fra : Sørensen

Dato : 30-09-03 16:03

Min pc låser nogle gange under opstart.
Nogle gange imens den tæller ram og nogle gange imens skrivebordet bliver
dannet, og på alle tidspunkter der i mellem.
Mon det er ram-fejl eller ??

vh.
Sørensen

Fra : JEK

Dato : 30-09-03 22:22

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in news:3f799b2f$0$32530
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> [...]
> Nogle gange imens den tæller ram og nogle gange imens skrivebordet bliver
> dannet, og på alle tidspunkter der i mellem.

Måske får CPU'en ikke nok strøm, du kan evt. checke din Vcore i BIOS, hvis
den er for lav kan maskinen godt finde på at genstarte når den kommer på
arbejde. Vcore falder hvis strømforsyningen har for meget at lave.
Jeg plejer at få fejlmeddelelser hvis der er ram fejl i win2k, og Win9x
skifter til blå skærm.

\JEK