Andre NG
Fra : Kim Jahnsen

Dato : 30-09-03 13:11

Hej
Ved i on der findes andre nyheds grupper omhandlende lyst/sports fiskeri.
(ikke fordi denne NG er dårlig), jeg er bare nysgerrig.

Kim

Fra : Redaktion - SA

Dato : 30-09-03 14:15

Hej Kim

Ja, der findes flere nyhedsgrupper der handler om fiskeri - Du kan se og
deltage i de mest benyttede på scandicAngler.
http://scandicangler.com/?t=6

Med venlig hilsen
Redaktionen scandicAngler

Fra : Thomas