GPRS priser hos Tele2
Fra : Jacob Riis

Dato : 30-09-03 11:42

Er der nogen der ved hvad GPRS koster hos Tele2? Jeg tænker på deres online
mobiltelefoni løsning http://www.tele2mobilonline.dk Jeg har kigget på
deres side man kan ikke finde noget.

--
Jacob

Fra : insideout

Dato : 30-09-03 11:47

"Jacob Riis" <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvad GPRS koster hos Tele2? Jeg tænker på deres
online
> mobiltelefoni løsning http://www.tele2mobilonline.dk Jeg har kigget på
> deres side man kan ikke finde noget.

Jeg tror ikke der er noget GPRS og MMS på Tele2mobilonline.

Mvh
Henrik

Fra : Jacob Riis

Dato : 30-09-03 11:53

"insideout" <nejnejog@nej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> online
>
> Jeg tror ikke der er noget GPRS og MMS på Tele2mobilonline.

Jeg læste også lige at det ikke er muligt at overføre mit nuværende
telefonnummer til dem, men bliver nødt til at oprette et nyt nummer. Det
ønsker jeg ikke.

--
Jacob

Fra : insideout

Dato : 30-09-03 12:02

> [...]
> Jeg læste også lige at det ikke er muligt at overføre mit nuværende
> telefonnummer til dem, men bliver nødt til at oprette et nyt nummer. Det

Nej der er ingen tvivl om at der er mange der ikke kan bruge dette abb. til
noget men for mig er det lige sagen.

Jeg skal ikke bruge udland til noget (er heller ikke tilmeldt nu hos
Telmore).

GPRS skal jeg slet ikke bruge, har prøvet lidt i min gratis periode hos
Telmore og det er sku' ikke noget jeg vil betale for og slet ikke til de
priser , jeg frameldte mig allerede midt i denne md.

MMS, nej det er jeg sku' for gammel til .

Næ du jeg skal bare have billig minuttakst billig sms og ingen slet ingen
Abonnent så er jeg tilfreds .

Mvh
Henrik