JBH aktindsigt
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-09-03 11:15

Da der var delte meninger om hvorvidt det var mig
muligt at få aktindsigt i fødevare-regionernes sager
mod JBH, tænkte jeg at det værste der kunne ske,
var at de sagde nej, så d. 22/9 sendte jeg en anmodning til de to regioner
Vejle og Århus, jeg har
i dag modtaget en "stak" papirer fra Vejle. Da jeg ikke
er helt "på toppen" kan der gå et par dage inden jeg
får læst dem grundigt igennem, men I skal nok høre
nærmere hvis der er noget udover det vi allerede ved.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : anja rasmussen

Dato : 30-09-03 12:41

> [...]
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Jamen altså hvad kan jeg sige......det er dejlligt når der sker noget i
sagen.....vi må da næsten håbe der ikke er flere eksempler på de
grueligheder den mand har lavet

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Vang

Dato : 30-09-03 13:24

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Nej hvor herligt :)
Så er det bare på med dykkerbrillerne, og hoppe ned i bunkerne.

Hilsen Lene Vang

Fra : Melanie

Dato : 30-09-03 17:08

Hejsa

Måske spørger jeg dumt, men hvad er JBH ??
Hvad er det for en sag det handler om?

Kh Melanie

---

Fra : Line

Dato : 30-09-03 17:22

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Måske spørger jeg dumt, men hvad er JBH ??
> Hvad er det for en sag det handler om?
>
> Kh Melanie

Hej Melanie

JBH står for Jens Breth Hansen og han er dyrlæge
(En temmelig ringe en af slagsen, der fejlopererer og koster katte og hunde
livet)

Du kan læse om ham her www.hellemose.dk

ps det er ikke rar læsning, og kan fremkalde harme, vrede, og tårer på
engang

MVH Line

Fra : Melanie

Dato : 30-09-03 17:34

Hej igen
Tak nu er jeg med. Ja for f.. skit sag, men fedt at nogen følger med og gør
noget ved det.
Kh Melanie

"Line" <BlomdkKATTE@BAKKEmsn.com> wrote in message

> [...]
>
> Du kan læse om ham her www.hellemose.dk
>
> ps det er ikke rar læsning, og kan fremkalde harme, vrede, og tårer på

---