Tiscali Kampagne
Fra : Martin Møller

Dato : 30-09-03 10:49

Tiscali har i øjeblikket kampagne. Sikkert for at prøve om de kan generobre
de tabte kunder, men jeg vil lige minde folk om alle de problemer der er
forbundet med at være kunde hos Tiscali. Flere af problemerne har været oppe
at vende her i gruppe. Bare så I ikke hopper på vognen igen.

Med venlig hilsen / Best regards

Martin Møller

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-09-03 11:10

Martin Møller mm.randers@musikskole.dk skrev dette:

> [...]
> problemer der er forbundet med at være kunde hos Tiscali. Flere af
> problemerne har været oppe at vende her i gruppe. Bare så I ikke

Bare helt rolig - jeg har éngang være Tiscali-kunder og dermed aldrig
mere Tiscali-kunde.

Dette skyldes ikke at det er dårlige produkter, - tværtimod er det
rigtig gode produkter, men hvad hjælper det når de har en uduelig
administration der ikke engang kan gange et tal med tre og at regne
forkert!

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : TBC

Dato : 30-09-03 11:24

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
oppe
> at vende her i gruppe. Bare så I ikke hopper på vognen igen.

Jeg har engang været Tiscali kunde, men har skiftet til et betydende
billigere ADSL produkt. Hvis Tiscali en dag skulle gå hen og blive betydende
billigere end det jeg har idag (Telia) er jeg ikke bleg for at vende
tilbage. Selve Tiscali Produktet er udmærket, og kundeservice fik jeg
praktisk talt ikke brug for til andet end et par ændringer af hastigheden,
udleveringen af mit EN-nummer og så opsigelsen ved skift til den billigere
ISP.

Men det er da rigtigt at hvis man forudser jævnligt brug af kundeservice,
eller et eller anden uransageligt "behov" for rettidige regninger, så skulle
man i den tid jeg var Tiscali kunde være en tålmodig sjæl.

TBC

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-09-03 11:32

TBC -sutmin@2night.dk skrev dette:

> [...]
rettidige
> regninger, så skulle man i den tid jeg var Tiscali kunde være en

Tja, jeg har vel kun fået *én* enkelt korrekt regning i al den tid jeg
har været Tiscali-kunde!

Hellere undvære internet end igen være Tiscali-kunde.

Mit Teleprodukt (512/128) fungere perfekt! Dowsnload 60,1 - 61,3 kan
vel ikke siges at andet end virkelig godt på en sådan linie

Fra : TBC

Dato : 30-09-03 12:43

"Andreas Falck" <andreas.falck.spam@jyde.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Tja, jeg har vel kun fået *én* enkelt korrekt regning i al den tid jeg
> har været Tiscali-kunde!

Hvis man ser bort fra at de var forsinkede, så var alle mine regninger
korrekte, selv når det kom til eftereguleringer grundet ændring af
hastigheder. Den enste betydende sløvhed var i forbindelse med opsigelsen.
Der tog det 2 kvartaler før jeg fik mine for meget betalte penge igen.
....Men jeg *fik* dem faktisk igen, næsten helt automatisk ...Og det er
nok den type oplevelser der er med til at give folk kolde tæer i forbindelse
med Tiscali, det at de har/havde ringe ringe styr på selve deres
administration.

> Mit Teleprodukt (512/128) fungere perfekt! Dowsnload 60,1 - 61,3 kan
> vel ikke siges at andet end virkelig godt på en sådan linie

Alle de hastigheder jeg prøvede fra Tiscali fungerede glimrende. Det samme
hvad angik deres ping som typisk lå på omkring en 14-20 ms når man spillede
CounterStrike på 512/512

Det skal dog siges at det ADSL produkt jeg har fra Telia pinger faktisk
pinger endnu bedre, (omkring 8-12 ms i Counterstrike, 5-7 ms i Battlefield
1942) men eftersom Telia ikke optager nye kunder, og kun optog kunder i
ganske kort til, sidder jeg vel næsten også alene på deres
velproportionerede netværk på den velproportionerede central

Det er næsten lige før jeg håber at de ikke begynder at optage nye kunder
igen ....Selv om det selvfølgelig er en vældig selvisk fordring.

TBC

Fra : Vidal

Dato : 07-10-03 10:01

"Andreas Falck" <andreas.falck.spam@jyde.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Mit Teleprodukt (512/128) fungere perfekt! Dowsnload 60,1 - 61,3 kan
> vel ikke siges at andet end virkelig godt på en sådan linie

Hvad koster det? Jeg må da siges at være stærkt
fristet af Tiscalis tilbud på 295 for 264/264.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-10-03 10:30

Vidal vidal@worldonline.dk skrev dette:

> Hvad koster det? Jeg må da siges at være stærkt
> fristet af Tiscalis tilbud på 295 for 264/264.

Får opgraderet min linie til 1024/256 som koster kr. 430 pr mdr.

Og jeg kan på ingen måder fristes til at vende tilbage til Tiscali, -
om jeg så fik min linie helt gratis. Det ville jo nok bare ende med at
de ikke var i stand til at udskrive en korrekt regning løbende på kr.
0,00

Fra : Vidal

Dato : 07-10-03 10:59

"Andreas Falck" <andreas.falck.spam@jyde.invalid> skrev i en meddelelse

> Får opgraderet min linie til 1024/256 som koster kr. 430 pr mdr.

Hvad giver du for nuværende?

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-10-03 16:21

> Hvad giver du for nuværende?

Jeg giver 340/mdr for en 512/128 og jeg downloader med 60,1-61,2
kB/sec. og min upload svarer til at jeg havde en linie der var 50%
større end den er!

Mange andre har tilsyneladende problemer med deres Tele2-linie, men
min kører altså bare klippestabilt, og har gjort det hele tiden.

Det eneste jeg kan være irriteret over er, at jeg lige har fået at
vide at der godt kan gå op til 4 uger inden min linie opgraderes. det
finder jeg absolut irriterende og har naturligvis også meddelt dem
dette.

Jeg har også lige været inde at se på Tiscali's tilbud på en 256/256
med skillefilter til 295/mdr. Er man tilfreds med 256 i download og
med dynamisk IP da findes der nok ikke noget bedre tilbud på det
ganske danske adsl-marked

Tiscali's produkter kører jo knaldgodt og er klippestabile - blot synd
at deres administration og kundeservice er bemandet med en flok
analfabeter der burde have været kvalt i fødselsøjeblikket.

Kan man leve uden kundeservice og kun med den support man får fra
ansatte teknikere der bruger deres fritid i de interne grupper, samt
at man nok aldrig opnår at få bare en eneste lille bitte enkelt
faktura uden fejl, da får man vel ikke noget der er bedre end Tiscali.

Fra : Nic

Dato : 30-09-03 12:55

Jeg er enig . selve produktet er klasse, men kundeservice er mildt sagt ikke optimalt

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-09-03 13:53

Martin Møller skrev:

>Tiscali har i øjeblikket kampagne. Sikkert for at prøve om de kan generobre
>de tabte kunder, men jeg vil lige minde folk om alle de problemer der er
>forbundet med at være kunde hos Tiscali.

Jo, og problemerne er nok så friske at det kan være rimeligt, men
pas på at du ikke fra nu af og til du dør skriver hver måned og
advarer mod Tiscali. Det kan jo ske at de forbedrer sig.

Jeg gik selv i vandet for nylig fordi jeg advarede mod Telia som
kom først med storkludder i regnskabet - men jeg blev mindet om
at faktisk var flere måneder siden at der havde været klaget over
firmaet så min advarsel var malplaceret.

--
Bertel

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 30-09-03 16:32

> [...]
oppe
> at vende her i gruppe. Bare så I ikke hopper på vognen igen.

Hørt!

Har selv været møllen igennem med opsagt abonnement, rykkere, inkasso og
hele dynen.

Aldrig nogensinde Tiscali igen!

Fra : Søren R

Dato : 01-10-03 08:29

On Tue, 30 Sep 2003 11:49:13 +0200, "Martin Møller"
<mm.randers@musikskole.dk> wrote:

> [...]
>forbundet med at være kunde hos Tiscali. Flere af problemerne har været oppe
>at vende her i gruppe. Bare så I ikke hopper på vognen igen.

Og de kan ikke engang lave kampagne materialet ordentligt.
(http://www.hadereklamer.dk/kommenterreklame.php?rid=34)
----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 24-01-04 02:44

"Søren R" <Kongen19-del-ete-this@hotmail.com> wrote in message

> Og de kan ikke engang lave kampagne materialet ordentligt.
> (http://www.hadereklamer.dk/kommenterreklame.php?rid=34)

Ja sådan en side kan man kun tage seriøst...

Mikkel