Allround spinnesæt
Fra : Thomas Sørensen

Dato : 30-09-03 05:34

Hejsa

Jeg står og skal til at købe mig et nyt spinnesæt til allroundbrug og har
fået et godt tilbud på en Berkley Titanium 9" og et Mitchell 300X fuld med
FireLine.

Jeg vil lige høre om der skulle være en eller to som har erfaring med disse
eller en kommentar hertil?

MVH
Thomas

Fra : Frank

Dato : 30-09-03 10:21

hej thomas, jeg har selv stangen den er rigtig iorden, hjulet har jeg prøvet
det virker ok, jeg ved de havde nogle vanskligheder i starten da Mitchel
hjulene kom tilbage på markedet, men dem skulle de vist have fået styr på.
så det tror jeg roligt du kan gøre.
god fornøjelse og knæk og bræk.

Frank T