Avaya, problem med connectere
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-09-03 21:41

Hej

Jeg går i øjeblikket på noget genetablering af krydsfelt... Hvor tidligere ejer, har klippet alle kablerne og taget krydsfeltet
med.... (lige før det er hurtigere er trække helt nye kabler)

Nu er vi så kommet til testen... Men tilsyneladende er der noget connectere hvor de 2 yderste ben er bukket op, altså ingen
forbindelse. Pin 1 og 8... Nu er det godtnok også nogle gamle AT&T stik.. men det er jo alligevel samme cabling.

Er der nogen der kender til, hvorfor mon pin 1&8 er bukket op, så der ikke er forbindelse?

Det kan vel ikke være fordi folk har proppet skærmede patchkabler i stikket, som tilsyneladende ikke kan lade sig gøre.

Fra : Arne Keller

Dato : 03-10-03 21:07

On Mon, 29 Sep 2003 22:40:37 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>med.... (lige før det er hurtigere er trække helt nye kabler)

Det er det nu nok ikke

> [...]
>
>Er der nogen der kender til, hvorfor mon pin 1&8 er bukket op, så der ikke er forbindelse?

Det er muligvis fordi der er anvendt RJ11 stik som i specielle
tilfælde kan bøje de yderste ben.
Det kan ske at benene bare er blokeret helt oppe, hvis man ser ind i
stikket og skubber til dem kan man en gang imellem få dem på plads i
sporet igen.

>Det kan vel ikke være fordi folk har proppet skærmede patchkabler i stikket, som tilsyneladende ikke kan lade sig gøre.

Nej det kan det ikke.