1024/256 kbit/s, for 340 kr.???
Fra : Bernd

Dato : 29-09-03 21:19

fra annoncen http://www.tele2adsl.dk/tilmelding_online_kunde.asp :

"Opgrader dit Tele2ADSL abonnement

Ja tak! Jeg er allerede kunde hos Tele2ADSL, og jeg ønsker at benytte Tele2s
ADSL tilbud til eksisterende kunder om at få dobbelt hastighed til samme
pris."

Ved sidste opgraderingsrunde blev min forbindelse fordoblet, fra 256/128
kbit/s til 512/128 kbit/s - gratis. Vil det sige, at jeg nu kan får 1024/256
kbit/s, for 340 kr.???

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-09-03 21:22

"Bernd" <bernd@tele2adsl.dk> wrote in message news:Bt0eb.287$9x5.244@news.get2net.dk...
> [...]
> kbit/s til 512/128 kbit/s - gratis. Vil det sige, at jeg nu kan får 1024/256

Nej, kig efter en gang mere

Fra : Bernd

Dato : 29-09-03 21:31

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-09-03 21:33

"Bernd" <bernd@tele2adsl.dk> wrote in message news:nE0eb.295$uC5.85@news.get2net.dk...

> ...dobbelt hastighed til samme pris."

Nu er du barnlig

Fra : Nic

Dato : 30-09-03 12:21

> Nu er du barnlig

Endnu et pragteksemplar af en sviner - og manden fik endda hastigheden fordoblet.

Typisk usenet - det er så nemt at svine andre til når man gemmer sig bag sin skærm...

Fra : Bernd

Dato : 30-09-03 21:00

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Endnu et pragteksemplar af en sviner - og manden fik endda hastigheden
fordoblet.

> Typisk usenet - det er så nemt at svine andre til når man gemmer sig bag
sin skærm...

hvad er det manden skriver / mener?, er det et svar eller kommentar til mit
spørgsmål?

Fra : Nic

Dato : 01-10-03 09:43

> fordoblet.

> sin skærm...
> >

> hvad er det manden skriver / mener?, er det et svar eller kommentar til mit
> spørgsmål?

Det er svar til bjarke...

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 30-09-03 12:04

> [...]

> Ved sidste opgraderingsrunde blev min forbindelse fordoblet, fra 256/128
> kbit/s til 512/128 kbit/s - gratis. Vil det sige, at jeg nu kan får

Ja, det fik jeg da. Jeg ringede omkring deres nye kampagne og holdt fast på
at jeg ville have fordoblet min hastighed, altså fra 512/128 til 1024/256
for 340,- kr. Og de gik med til, efter lidt snakken frem og tilbage.

Nicolai

Fra : Stig Sørensen

Dato : 30-09-03 13:38

"Nicolai Larsen" <g-l-a-d@fjernmigsol.dk> wrote in message

> Ja, det fik jeg da. Jeg ringede omkring deres nye kampagne og holdt fast

> at jeg ville have fordoblet min hastighed, altså fra 512/128 til 1024/256
> for 340,- kr. Og de gik med til, efter lidt snakken frem og tilbage.

Det skal siges, hvis man ville have haft den billigste 2Mbit, skulle man
have bestilt 1Mbit og nu have fordoblet til 2Mbit??

Jeg vil da have en 4Mbit så. Synes jeg er da fejt.
Ellers 2Mbit til 1Mbit pris.

Godt være det lyder grisk men når nogen får det ekstra billigt så vil jeg da
også.
--
Mvh Stig Sørensen

Gratis SMS, Java Spil, Ringetoner, Baggrunde
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < -- Alt Gratis!

Fra : Pierre Tavares

Dato : 04-10-03 16:26

Hej Nicolaj.

Jeg har lige talt med Tele2adsl igen igen efter at have læst dig indlæg.
Tele2 påstår hårdnakket at tillbuddet ikke gælder og at der ikke er nogen
som får dobbelt op til
samme pris.

Hvordan har du båret dig ad ??
Og hvad kan man gøre for at få dem til at "makke ret" ?

Mvh. Pierre

Fra : Bernd

Dato : 02-10-03 17:34

Jeg talte i dag med tele2adsl`kundeservice ang. den annoncerede gratis
fordobling af båndbredden.

Fordi jeg allerede har fået en gratis opgradering kan han ikke give mig én
til. Tele2 er godt klar over, at deres kampagneannonce ikke er gangbar og
den vil blive lavet om. Hvis der står det samme på deres side efter
weekenden, vil jeg krave den fordobling. I henhold til markedsføringsloven
skal de opfylde alle deres kunders ønske om opgradering, når det ikke
tydeligt fremstår, at der er undtagelser i tilbudet.