Asus CUV4X-DLS delvist doedt....hvem har e~
Fra : Jesper Frank Nemholt

Dato : 29-09-03 19:38

Jeg har et dual P3 board, Asus CUV4X-DLS, der er delvist doedt paa hhv. USB
& serielporte. USB laver en masse USB resets (i foelge /var/log/messages) og
de 2 seriel-porte fungerer ikke korrekt. Resten fungerer OK.

Jeg er derfor paa jagt efter en erstatning, da jeg helst ikke vil fylde 2
PCI slots op med erstatnings-kort for hhv. seriel & USB. Desuden koster
saadanne kort stort set det samme som et nyt motherboard.

Jeg vil helst have et magen til, og indtil for nylig var der et eller andet
firma der havde det listet paa www.edbpriser.dk til omkring 1500,- men det
er der ikke mere og jeg har glemt hvem det var...nogen der evt. har en idé
om hvem, eller evt. kender et godt sted hvor man kan faa dette board, evt.
brugt/demo ?

Alternativt har jeg set at Zitech har et Iwill til 1129,- paa deres DemoShop
:

Iwill DVD266U-RN, Dual, VIA Apollo Pro266T Chipset, AGP, ATX,
5 PCI, 4x 184-pin DDR, HighPoint RAID 100 0/1/0+1, 2Ser/1Par,
C-Media CM18738 MX 6 kanal lyd, 10/100 LAN, Tualatin ready

Nogen der kan sige noget godt/skidt om dete board (ud over at det ikke har
SCSI som Asus boardet) ?

Kan jeg bruge min PC133 SDRAM fra Asus boardet i dette board (der jo er
DDR266) ?

/Jesper