PC´en slukker ikke
Fra : Simon Vikstrøm

Dato : 29-09-03 19:05

Hej.

Hvad kan der være galt, når teksten "du kan nu slukke din computer" ikke
kommer frem på skærmen. Pc´en starter bare op igen uden at jeg bliver
tilbudt muligheden for at slukken den.
Pletten i dialogboksen "luk windows" står også ud for det rigtige sted,
nemlig ved "lukke computeren". Er der nogen der kan hjælpe????

bh
Simon

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 29-09-03 20:02

Simon Vikstrøm wrote:
> Hvad kan der være galt, når teksten "du kan nu slukke din computer" ikke
> kommer frem på skærmen. Pc´en starter bare op igen uden at jeg bliver
> tilbudt muligheden for at slukken den.

Prøv i en Windows gruppe, der er tænkeligt et spørgsmål om OS og
indstillinger.

Mvh

Bruno

Fra : Simon Vikstrøm

Dato : 29-09-03 20:41

Ok, jeg prøver der. Tak

Simon

Fra : Niels Præstegaard

Dato : 29-09-03 21:59

> Hvad kan der være galt, når teksten "du kan nu slukke din computer" ikke
> kommer frem på skærmen. Pc´en starter bare op igen uden at jeg bliver
> tilbudt muligheden for at slukken den.

Det er et wildguess, men mit Logitech Navigator SE gjorde netop det du
beskriver, indtil jeg skiftede til USB.

--
e/gards

Niels
- sender du direkte til mig, så tjek lige mailadressen før du trykker send