MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Messenger MSN 6.0 reklame banner
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 29-09-03 16:23

Kan man fjerne de reklamer der er i bunden af MSN 6.0 ? og hvis ja ? er det
lovligt ?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Søren Bertelsen

Dato : 29-09-03 16:58

Ja, det kan du da.. jeg har en patch der klarer det...

jeg kan sende den med en email hvis det skal være ..

/Søren

Fra : +/- M. Larsen // Yng~

Dato : 29-09-03 17:14

Du må også meget gerne maile den til mig på e-mail yngling@sport.dk

Fra : MonGoose

Dato : 29-09-03 19:58

og mig ...

Fra : ct

Dato : 29-09-03 21:55

eller installer messenger plus! så er der en option for at fjerne den....

http://www.msgplus.net/

Claus

--
------------
Husk at fjerne FJERNES fra min emailadresse når du mailer mig.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 30-09-03 05:47

ct wrote:
> eller installer messenger plus! så er der en option for at fjerne
> den....
>
> http://www.msgplus.net/

Som ligger en masse spyware ind, nej tak..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-03 08:36

Henrik Sørensen skriblede:

> Som ligger en masse spyware ind, nej tak..

Det er da kun et spg. om hvor smart man
er, for du bliver faktisk spurgt om du vil
installere *sponsorprogrammet*, så får
du det installeret har du kun dig selv at
takke for det.

--
/Gevaldi

Fra : Casablanca

Dato : 30-09-03 12:11

Gevaldi skrev:

> [...]

> er, for du bliver faktisk spurgt om du vil
> installere *sponsorprogrammet*, så får
> du det installeret har du kun dig selv at

Hvor mange gennemlæser alt før de installerer et program?. Hvis jeg skal
have installeret noget nyt, er jeg taknemmelig for Google. Der kan man for
det meste finde ud af om der er problemer med programmet.

totalFJERNrecall@jubiimail.dk

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 30-09-03 08:10

"Søren Bertelsen" <s@bertelsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
| Ja, det kan du da.. jeg har en patch der klarer det...

Har du et link til dette patch, så du slipper for at maile til os
alle i en uendelighed. Hvis ikke håber jeg du orker at sende
endnu en kopi til "lars @ flexcom.dk" (uden mellemrum - sorry,
men min spammængde er efterhånden alt for stor. Hvis noget
iøvrigt har problemer med masser af uønskede mails fra
"Microsoft", så kan jeg anbefale at kigge på dette link:
www.kirkevaenget.dk/antivirus.htm (det fjerner omkring 200-300
spammails for mig om dagen))
mvh

Lars

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 30-09-03 15:10

> [...]
> iøvrigt har problemer med masser af uønskede mails fra
> "Microsoft", så kan jeg anbefale at kigge på dette link:

Hmm, jeg får stadig alle de der virus mails ind på min OE selv om jeg køre
det der program, den siger Deleted 0
så trykker jeg stop > Clean mailbox no > så siger den I/O error 32. hvorfor
da det ?

Remove_MS_Virus.ini står der

pop3host=mail.rtk-design.dk
pop3user=rune@rtk-design.dk
pop3user=rune@vinperlen.dk
pop3password=*********
pop3port=110
interval=1
autostart=0

hvad er det lavet galt ?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 01-10-03 07:57

"Rune Thougaard Kristensen" <rune@rtk-design.dk> skrev i en
meddelelse
| Remove_MS_Virus.ini står der
|
| pop3host=mail.rtk-design.dk
| pop3user=rune@rtk-design.dk
| pop3user=rune@vinperlen.dk
| pop3password=*********
| pop3port=110
| interval=1
| autostart=0

Jeg har ikke prøvet at have to pop3-konti og det kan muligvis
være det. Prøv i første omgang at fjerne Vinperlen. Dog mener jeg
at hovedfejlen er at du angiver hele din emailadresse. Istedetfor
dette kan du vidst bare skrive

pop3user=rune

Jeg har endvidere sat autostart=1 (så starter den automatisk).
Resten burde være godt nok. Jeg får også ind i mellem en run-time
error, specielt hvis jeg trykker på "clean now". Jeg nøjes derfor
altid med at trykke på "Start".

Lars

Fra : Kim

Dato : 30-09-03 08:13

"Søren Bertelsen" <s@bertelsen.mail.dk> skrev
> Ja, det kan du da.. jeg har en patch der klarer det...
>
> jeg kan sende den med en email hvis det skal være ..

Kunne du ikke bare skrive linket til hvor den er så vi selv kan hente den ?

Mvh Kim

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 30-09-03 08:15

"Søren Bertelsen" <s@bertelsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
| Ja, det kan du da.. jeg har en patch der klarer det...

PS. Hvis du ikke har et link, så kan du måske poste det i
dk.binaer (husk at skrive uploadtidspunkt til gruppen).

Lars

Fra : Kim

Dato : 30-09-03 08:36

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@flexcom.dk> skrev

> PS. Hvis du ikke har et link, så kan du måske poste det i
> dk.binaer (husk at skrive uploadtidspunkt til gruppen).

Her:
http://astalavista.box.sk/cgi-bin/robot?srch=msn+6&submit=+search+

Bare klik nej til alt det spyware der automatisk vil installerer sig på
din pc'er, så kommer den til sidst.
Jeg brugte visk nok nr. 16
16.: http://www.crackz.ws/m9.htm
.. Msn (Windows) Messenger v4.6.0077 MultiLanguage 28 Kb [19.03.02]
.. MSN Messenger 5.0.0537 fr Antipub 16 Kb [24.10.02]
---> . MSN Messenger 6.0.0268 19 Kb [19.06.03] <--- denne her !!!
.. MSN Messenger 6.0.0602 ad-remover 11 Kb [17.07.03]
Mvh Kim