Åbne URL i nyt vindue?
Fra : Peter Bromley

Dato : 10-04-01 15:23

Hvordan får jeg Flash5 til at åbne et link i nyt vindue?

Flashbanneret skal indsættes i en hjemmeside lavet i frontpage.

Peter!
--

"Jeg tror, at der vil være et verdensmarked på ca. 5 computere"
- Thomas Watson, direktør, IBM, 1943

Fra : Thor Bych

Dato : 10-04-01 20:39

hej
når du har lavet en button i flash kan du vælge "actions" på knappen, og
derefter "get url" i basic actions.
når du så har skrevet urlen, er der nedenfor mulighed for at vælge i hvad
window mode den skal åbnes.
mvh.
Thor.

ps: er der nogen der ved, om man kan køre en java applet nedenunder en
transparent flashmovie??

pps: efterlyser et link til en helpfile omkring benydtelse af variabler
(både gemme og hente) fra en database oprettet med php.(til forum i flash)

Fra : Nis

Dato : 11-04-01 15:50

Så'en helt præcist hvad er det du vil?
Du kan bruge loadMovieNum ("file.php", 0, "POST") til at sende og loade et
return fra en php file.

Nis.

Fra : Thor Bych

Dato : 12-04-01 13:31

yo.
jeg er ikke ret god til det med scripting, men kender en der vil lave php
filerne til mig.
jeg mangler bare at finde ud af hvordan flash kan hente en variabel fra et
text/php dokument.
( oxo gemme deri!! )
et link med en manual ville være cool.
på forhånd tak. (og prøver mig lige lidt frem med loadmovie, som du
skriver!!)

Thor

Nis wrote