Problem under udskrift
Fra : Lars Linde

Dato : 29-09-03 15:15

Hejsa!

Mit problem er som følger:

Når jeg sender et printjob til min printer (Okipage 12i/n) så står min
computer og bruger 100%
CPU tid. Systemet er næsten utilgængeligt indtil printeren er færdig.

Jeg har tidligere haft en HP blækprinter tilsluttet og der havde jeg også
det problem.

Det får mig jo til at tro at det må være noget med computeren og IKKE
printeren.
Eller tager jeg fejl her ?

Printeren jeg bruger er som sagt en Okipage 12i/n m. 4 MB ram, hvilket burde
være rigeligt til de mest alm. printjobs.

Hvad pokker er der galt?

Lars Linde
Albertslund

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-09-03 16:41

> Når jeg sender et printjob til min printer (Okipage 12i/n) så står min
> computer og bruger 100%
> CPU tid. Systemet er næsten utilgængeligt indtil printeren er færdig.

Hvis det er en gammel 25 MHz, kan det måske nok være.

Nogle specifikationer på dit system ville være godt?

// Troels

Fra : Lars Linde

Dato : 29-09-03 17:48

"Troels [around 9000]" <news@FJERNputtitat.dk> wrote in message

> Hvis det er en gammel 25 MHz, kan det måske nok være.
>
> Nogle specifikationer på dit system ville være godt?
>
> // Troels

AMD Palamino XP 1700+
512 MB ram
80 GB disk kan ikke huske mærke
Windows 2000 Prof.

Hjælper det lidt ?

mvh
Lars

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-09-03 17:51

> AMD Palamino XP 1700+
> 512 MB ram
> 80 GB disk kan ikke huske mærke
> Windows 2000 Prof.

Ikke det store :-/ Måske en forældet driver?

Har du en Service Pack installeret?

// Troels

Fra : Lars Linde

Dato : 30-09-03 09:44

> Ikke det store :-/ Måske en forældet driver?
>
> Har du en Service Pack installeret?
>
> // Troels

Jepper. Kører Service Pack 4

Generelt tjekker jeg http://windowsupdate.microsoft.com mindst
en gang hver 14. dag, så jeg burde have alle de nyeste drivere
installeret.

--
Lars

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-09-03 13:30

> Jepper. Kører Service Pack 4
>
> Generelt tjekker jeg http://windowsupdate.microsoft.com mindst
> en gang hver 14. dag, så jeg burde have alle de nyeste drivere
> installeret.

Dét er ikke en garanti for at du har nyeste driver til printeren. Ikke
sikkert at Microsoft har netop din OKI i kartoteket - så tjek OKI's
hjemmeside, efter en 2000-certificeret driver.

// Troels