Sovende killing
Fra : Jokerman

Dato : 29-09-03 10:11

Hej alle

Jeg har lige fået en killing. Den sover hele tiden langt mere end de 12-18
timer som jeg har læst mig frem til at katte sover. Når den er vågen miaver
den hele tiden - er det noget jeg skal bekymre mig om?

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-09-03 11:16

On 29/09/03 11:11, in article
3f77f731$0$83053$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Jokerman"
<h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk> wrote:

> [...]
> timer som jeg har læst mig frem til at katte sover. Når den er vågen miaver
> den hele tiden - er det noget jeg skal bekymre mig om?

Det lyder som om, den er tryg i sit nye hjem Miaver den fordi den vil
lege? Og have din opmærksomhed? Eller måske savner den sin mor og sine
søskende - den miaven går over, når den har fundet ud af, at du er god
legeonlkel og soveplads
Mvh Camilla

--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Jokerman

Dato : 29-09-03 11:24

Den vil dog ikke lege. Men hele tiden have opmærksomhed.

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-09-03 11:37

On 29/09/03 12:23, in article
3f780821$0$83049$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Jokerman"
<h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk> wrote:

> Den vil dog ikke lege. Men hele tiden have opmærksomhed.

Hvor gammel var den, da du fik den?
Hvilken slags opmærksomhed vil den have? Nogle killinger skal først være
sikker på, de er accepterede og elskede, før de vil lege - først kæl og
kram, derefter leg.
Spiser/drikker/bruger den bakken, som du ville forvente?
Mvh Camilla

Fra : Jokerman

Dato : 29-09-03 11:50

Den spiser ikke så meget som jeg havde forventet, men den bruger bakken
fint. Alder ved jeg ikke helt, da den er en herreløs.

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-09-03 12:47

On 29/09/03 12:49, in article
3f780e47$0$83059$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Jokerman"
<h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk> wrote:

> Den spiser ikke så meget som jeg havde forventet, men den bruger bakken
> fint. Alder ved jeg ikke helt, da den er en herreløs.

Hvor længe har du haft den?
Hvad fodrer du med?
Har en dyrlæge sagt god for, at den er sund og rask? Dyrlægen kan måske også
hjælpe med at aldersbestemme killingen.
Hvis den bruger bakken, så spiser og drikker den sikkert det den skal
Rammer den bakken hver gang, den besørger? Det er usædvanligt for herreløse
killinger (der ikke har været i menneskehænder), så vidt jeg har forstået.
Mvh Camilla

Fra : Jokerman

Dato : 29-09-03 17:02

Jeg har ikke haft den i så lang tid. Vi leder stadig efter dens ejer. Den er
faktisk ganske god til at ramme bakken, og jeg skal til dyrlægen med den en
af dagene.

Fra : Camilla Baird

Dato : 29-09-03 13:22

On 29/09/03 12:49, in article
> [...]
> Den spiser ikke så meget som jeg havde forventet, men den bruger bakken
> fint. Alder ved jeg ikke helt, da den er en herreløs.

Jeg håber ikke, du finder disse mange spørgsmål uvenlige eller "forhørende"
- jeg prøver bare at forstå hele situationen.
Mvh Camilla

Fra : Jokerman

Dato : 30-09-03 09:57

Jeg har ikke haft den i så lang tid. Vi leder stadig efter dens ejer. Den er
faktisk ganske god til at ramme bakken, og jeg skal til dyrlægen med den i
morgen.