Manglende ikoner mm.
Fra : M.

Dato : 29-09-03 09:54

Det sker meget tit at min browser ikke loader alle ikoner, gifs, billeder
mm. på en URL
For det meste hjælper det at trykke "opdater".
Men hvordan løses dette problem, så jeg får en "problem fri" browser.
Jeg kører XP + IE 6.0
Jeg har prøvet at geninstallere IE, men det hjalp ikke.

Mugge

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 29-09-03 17:24

M. wrote:
> [...]
> Jeg kører XP + IE 6.0
> Jeg har prøvet at geninstallere IE, men det hjalp ikke.

Kort sagt - skifter browser...
Bruger selv Mozilla Firebird som standard browser :)
www.mozilla.org

Vil sige at den i de seneste versioner tolker tingene MEGET bedre end
før - har kun haft meget få problemer med at se websites... Desuden
loader den i mange tilfælde siderne hurtigere end IE...

Prøv den :) Den har desuden en masse fede extensions :)

mvh
Johan

Fra : M.

Dato : 29-09-03 17:58

> Kort sagt - skifter browser...
> Bruger selv Mozilla Firebird som standard browser :)
> www.mozilla.org

Ja, men det er jeg ikke interesseret i!

Det skal siges at mit problem opstod for en ca. måned siden -
lige pludselig, formentlig efter installering af andre programmer.

Mugge

Fra : Leo.E

Dato : 01-10-03 05:18

"M." <elvis.lfcNOSPAM@get2net.dk> wrote in message news:<bl8rvm$5rp$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> Jeg kører XP + IE 6.0
> Jeg har prøvet at geninstallere IE, men det hjalp ikke.

Kig her: http://support.microsoft.com/?kbid=283807
Leo