MS Windows
briani 27239
Forslag til FTP program
Fra : Jens S

Dato : 28-09-03 21:58

Hej

Jeg laver noget musik sammen med en ven der bor i udlandet, og vi har brug
for at udveksle forholdsvis store datamængder. Jeg vil gerne have sat en FTP
server op på min vens maskine (Jeg kan ikke køre FTP-server, da jeg sidder
på netværk), så jeg er på udkig efter en FTP-server der er nemmest mulig at
sætte op. Den behøver ikke at kunne alt muligt fancy, den skal bare være
ultra nem at konfigurere.

Nogle forslag?

Jens

PS. Jeg prøvede at poste dette i dk.edb.software.internet som jeg mener
ville være en mere passende gruppe, men min udbyder har den af en eller
anden grund ikke

Fra : Thomas Madsen

Dato : 28-09-03 22:15

Jens S skrev:

> jeg er på udkig efter en FTP-server der er nemmest mulig at sætte
> op. Den behøver ikke at kunne alt muligt fancy, den skal bare være
> ultra nem at konfigurere.
>
> Nogle forslag?

Bulletproof f.eks. Der er en udmærket vejledningen i opsætningen her:
<http://www.yaws.dk/faq/ftp-server/bulletproof.html>.

> PS. Jeg prøvede at poste dette i dk.edb.software.internet som jeg
> mener ville være en mere passende gruppe, men min udbyder har den
> af en eller anden grund ikke

Gruppen er nedlagt.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-03 22:24

"Jens S" <jensss2@hotmail.com> skrev :

>PS. Jeg prøvede at poste dette i dk.edb.software.internet som jeg mener
>ville være en mere passende gruppe, men min udbyder har den af en eller
>anden grund ikke

Fordi gruppen er nedlagt, så den mest korrekte havde været

En liste over de danske nyhedsgrupper kan du finde på
http://usenet.dk/grupper.pl
--
Knud

Fra : Jens S

Dato : 28-09-03 22:38

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

> Fordi gruppen er nedlagt, så den mest korrekte havde været
>
> En liste over de danske nyhedsgrupper kan du finde på
> [...]

Jeg hopper derover - tak!

Og tak tilThomas Madsen for dit forslag. Jeg kigger på det i morgen.

Jens